woensdag 25 september 2013

Be Creative Make Up Eyeshadow


Toen ik laatst bij Ici Paris Xl binnenliep zag ik dat er een nieuw merk was, Be Creative Make up, het nieuwe 'huismerk' van Ici Paris. Inmiddels is dat al weer even geleden maar toch wou ik deze oogschaduw graag reviewen! Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder!



Op zoek naar een mooie highlighter voor in mijn binnenste ooghoek liep ik door de stad. Ik wou een keer geen Essence of Catrice oogschaduw maar iets wat ik nog niet kende. Toen ik dus bij Ici Paris naar binnen stapte en de nieuwe oogschaduws zag liggen moest ik er één meenemen. Ik ging voor de - vind ik - mooiste kleur.


Zo ziet de oogschaduw er uit. Een mat doosje met op de voorkant Be Creative Make Up. Een doorzichtige bovenkant waar je de kleur doorheen ziet. Zelf heel handig vind ik. Je ziet gelijk welke oogschaduw je uit je stash pakt. Ik vind de verpakking er heel chique en strak uitzien, zoiets hoort thuis in je stash.


De oogschaduw is in de kleur 036 Satin. De perfecte highlighter, zilverwit met een gouden glans. Klinkt logisch? Hij ligt je ogen mooie op en je ziet er een stuk frisser uit. Over het gehele ooglid is de kleur ook prachtig.


De pigmentatie is prima, iets waar het merk me blij van maakt. De kleur is prachtig, de perfecte highlighter. Deze kleur maakt elke look af, en laat je er fris uitzien. Kortom dit is een top oogschaduw die iedereen in zijn stash moet hebben. De oogschaduw is dus verkrijgbaar bij Ici Paris Xl en kost 9,95. Hij is dat geld dubbel en dwars waard!

Thanks for reading!
Liefs Romy

4 opmerkingen:

  1. wat heb jij een belachelijk leuke blog.. ik ben fan !
    zou je ook eens op mijn blog willen kijken.. ? zou ik super vinden !

    www.themusesofbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen