woensdag 18 september 2013

Miss Sporty Kohl Kajal Eye Pencil


Laatst probeerde ik eens een ander oogpotlood dan normaal uit en wauw, mijn nieuwe favoriet was ontdekt. Goede kwaliteit, mooie kleur en superbudget. Benieuwd over welk potlood ik het heb? Lees dan snel verder!




Het potlood waar ik het over hem is de Miss Sporty Kohl Kajal Eye Pencil. Ik gebruikte al een lange tijd een oogpotlood van Yves Rocher maar nadat ik deze bij iemand uitgeprobeerd had besloot ik hem zelf ook te kopen en uitgebreid te testen. Uiteindelijk trok ik de conclusie dat ik dit potlood eigenlijk veel beter vind, en hij is ook nog eens twee keer zo goedkoop! Wat wil je nog meer?


Het potlood wat ik meenam is in de kleur 001 Magic. Geen magische kleur maar gewoon simpel zwart. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een gekleurd oogpotlood uitgetest heb dus dit zal ik zeker eens doen. Dit potlood was er ook nog in andere kleuren.


Je kan mooi een dik of dun lijntje trekken met het potlood, en hij geeft goed kleur af (het lijntje lijk wat grijzer maar is mooi zwart). Je kan het potlood gebruiken voor op je bovenste of onderste waterlijn of om een lijntje boven of onder je oog te trekken. Dit allemaal doet het potlood heel mooi. Ikzelf gebruik hem vaak op mijn waterlijn en daar blijft hij redelijk lang zitten.



Ietwat wazige foto, maar hier heb ik het potlood aangebracht op mijn waterlijn. Hij brengt mooi zwart aan en geeft een intense look. Ik ben super tevreden over dit potlood. Mooie pigmentatie, lange houdbaarheid en super budget. Alles wat ik in een oogpotlood zoek. Ik kan hem iedereen dus zeker aanraden!

Thanks for reading!
Liefs Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten