zaterdag 2 januari 2016

Unboxing Douglas en Ici Paris XL + Winactie


Hey allemaal, vandaag heb ik een unboxing voor jullie van drie hele leuke pakketjes. Voor kerst had ik twee cadeaubonnen gekregen van de Douglas en Ici Paris en ik kon niet wachten om daar leuke producten te bestellen dus heb dat gelijk gedaan. Ik ben een grote fan van budget make-up, maar nu ik die cadeaubonnen had leek het me wel een mooi moment om wat duurdere producten te bestellen dus dat heb ik ook gedaan. Een van de Naked palettes en het Anastasia Contour palette stonden al heel lang op mijn lijstje en samen met mijn verjaardagsgeld heb ik dus o.a. deze dingen besteld. Ik ben echt mega blij met alles en moest het allemaal met jullie delen.


Als eerste het Douglas pakketje waar ik heel excited naar was. Ik had voor kerst van mijn oma een cadeaubon van 35,- gekregen en ben thuis gelijk iets gaan zoeken om te bestellen. Bij onze Douglas hebben ze alleen de standaard merken die je in elke winkel hebt, maar online hebben ze veel meer. Ze verkopen namelijk o.a. MAC, Benefit en Anastasia, dus ik moest lang nadenken voordat ik wist wat ik wou bestellen.


Als eerste zitten er altijd wat samples bij, na je bestelling mag je er altijd twee uitkiezen. Als eerste heb ik een Colour Card gekozen. Je download de Douglas app en als je de kaart met verschillende kleuren naast je gezicht houdt  komt daaruit wat voor kleur je bent en welke verschillende foundationkleuren je nodig hebt. Dan nog de Lancome Teint Idole Ultra 24H foundation, hier was ik gewoon benieuwd naar dus leek het me wel leuk om deze uit te proberen. Als 'cadeautje' krijg je bij je bestelling ook nog een fruitbox  van Hello Fresh. Wat wel jammer is is dat je eerst een normale box moet kopen en dan pas de gratis box krijgt, maarja, het gaat om het idee.


Wat heel leuk is is dat je je producten in kan laten pakken, dus dat heb ik natuurlijk gedaan, haha. Ik verwachtte een simpel papiertje, maar je producten zitten echt verpakt in de cadeauverpakkingen waar bijvoorbeeld cadeaubonnen normaal gesproken inzitten. Zelfs een van de kleinste dingen die je maar kan bestellen zat in een leuke verpakking. Bij het contour palette wat ik had besteld zat ook een contour gids. Ik ben niet bepaald pro in shapen dus is die voor mij wel heel handig.



Het leukste product waar ik heel lang over getwijfeld heb, maar uiteindelijk heel blij mee ben is de Anastasia Contour kit in Light to Medium. De laatste tijd zie en lees ik hier veel over en dat maakte me zelf wel een beetje benieuwd. Ik heb heel weinig bronzers, en degene die ik heb matches ook niet echt met mijn huid dus vond ik dat ik dit palette wel aan mocht schaffen. Het kost een hoop, namelijk 54, 95, maar omdat ik voor mijn verjaardag nog niks gekregen had waren mijn ouders bereid het overige deel voor me te betalen, dus moest ik hem wel bestellen van mezelf. In het palette zitten drie lichte poeders die je kunt gebruiken om te highlighten en drie donkere poeders die geschikt zijn om te contouren.


Een lange tijd geleden kocht ik een mini van de Volume Glamour Max van Bourjois en die beviel zo goed dat ik besloot de fullsize te bestellen. Door een actie kreeg ik  € 5,- korting en kostte 'ie nog €10,- dus dat vond ik wel meevallen. Het borsteltje is heel groot en volumineus en maakt je wimpers echt huge. Hij ligt nu nog in mijn back-uplaadje, maar zal snel gebruikt gaan worden.


Als laatste van de Douglas een van de kleinste dingen die ik waarschijnlijk ooit besteld heb. Het kussentje in wimperkrullers kan op een duur los of kapot gaan  en aangezien ik deze thuis niet heb bestelde ik er voor     € 0,50 ook maar eentje bij.


Dan de Ici Paris XL, waarvan ik van mijn werk een cadeaubon had gekregen. Bij Ici Paris verkopen ze sinds een tijdje Urban Decay, waarvan ik toen in de winkel ooit het Naked Basics Palette gekocht heb. Nu hadden ze op de site al de paletten en aangezien ik er al heel lang eentje wilde moest ik er van mezelf wel één bestellen.


Ook bij deze bestelling zaten weer twee samples. Ik ben trouwens gek op samples en heb een hele verzameling dus vind ik dat absoluut niet erg. Marc Jacobs Decadence ruikt echt mega lekker en dit testertje ga ik zeker helemaal opgebruiken. Dan zat er ook nog het Clinique smark custom-repair  serum bij.


De wimperkruller van Ici Paris eigenmerk kostte maar € 2,95 en aangezien je overal steeds duurdere ziet besloot ik deze er ook bij te doen. Hij is super basic, maar werkt wel echt prima.


Na lang twijfelen heb ik uiteindelijk gekozen voor het Naked 1 palette omdat ik de kleuren die hierin zitten toch het mooist vind en ook het vaakst zal dragen. Het zijn mooi bruintinten, een paar donkerdere en een paar lichtere kleuren, dus hier kan je zeker heel veel leuke looks mee maken. Daarnaast bestelde ik ook nog het Urban Decay Eyeshadow Primer Potion in de kleur Eden. Deze zorgt ervoor dat je oogschaduw langer blijft zitten en dat je oogleden niet gaan glimmen waardoor je oogschaduw in de lijntjes gaan zitten. Het palette was €49,90 en de primer €19,60.

En dan als laatste het pakketje met de Clarisonic die ik gewonnen heb door mee te doen aan de winactie op het Youtube kanaal van Julia Verbij van kissblush.ml. Ze heeft nog niet heel veel volgers dus neem zeker een kijkje en abonneer op haar Youtube kanaal! Ik wou toevallig al heel lang een Clarisonic dus deze winactie kwam precies op het goede moment. De Clarisonic Mia 2 kwam geleverd in de doos die goed en stevig ingepakt was. In de doos vind je natuurlijk de Clarisonic, maar ook een beschermhoes, een oplader en een mini facewash. Een Clarisonic is redelijk prijzig dus er eentje winnen is echt super en ik ben er mega blij mee.

Dit was dan wat er in de pakketjes zat die ik afgelopen week ontvangen heb. Over het Anastasia palette en het oogschaduwpalette van Urban Decay komt zeker een review en ook over de Clarisonic ga ik een artikeltje schrijven, dus wil je hier meer over lezen, stay tuned. Thanks for reading!

Liefs





1 opmerking: