donderdag 31 december 2015

Basic nail routine


Ik hou van lange nagels en baal er dus altijd van als ze afbreken, dus probeer ik dit zo goed mogelijk tegen te gaan. Ik werk regelmatig en mijn nagellak gaat er dan heel snel af, dus draag ik eigenlijk amper gekleurde nagellak. Toch wil ik wel dat mijn nagels sterk blijven en er ook mooi verzorgd uitzien zonder dat ik een aanwezig kleurtje draag. Vandaag laat ik jullie zie hoe ik dit doe met een routine die slechts drie lakjes bevat en heel makkelijk en snel is met een - vind ik - mooi resultaat. Kijk je mee?


Dit is hoe mijn nagels eruit zien zonder iets erop, lekker kaal. Geen idee hoe het komt, maar ik heb allemaal witte vlekjes op mijn nagel waarvan vroeger werd gezegd dat het door melk komt, is dat ook zo, haha? Ze zien er overigs extreem matte uit, maar dat komt omdat ik er net met nagellak remover overheen was gegaan.


Het eerste product wat ik gebruik op mijn nagels is natuúrlijk een basis. De Essence Studio Nails 24/7 nagelbasis gebruik ik al een poos, dit is denk ik mijn tweede potje al. Zoals 'ie beloofd geeft het een velvet achtig effect op je nagels die zorgt dat je nagellak beter pakt en langer blijft zitten. Ook zorgt hij ervoor dat felle kleuren niet in je nagel trekken zodat je nagel dus niet verkleurd. Als je hem aanbrengt glimt hij even, maar na een minuutje is 'ie zo matte als wat.


Vervolgens breng ik een licht roze lakje aan van de Action, die eigenlijk gewoon dezelfde kleur heeft als mijn eigen nagels. Het zorgt ervoor dat je nagels op één of andere manier voller en egaler lijken en heel mooi glimmen. Zie het als een topcoat die de kleur van je nagels er mooier uit laat zien.


En als laatste dit topproduct. Ik had jaren geleden altijd last van hele slappe nagels die je heel makkelijk ik kon drukken en die zo dubbel klapte. Bij de Etos heb ik toen een nagelverharder gekocht, maar die heb ik in een laadje op mijn kamer gegooid en vond ik pas een paar maanden geleden weer terug. Hij maakt je nagels niet alleen sterker, maar zorgt er ook voor dat ze heel mooi glanzen. Die glans blijft ook zitten en vervaagd niet na een dag.


En uit eindelijk zien mijn nagels er dan zo uit. Niks speciaals en geen felle kleure of coole nailart, maar wel verzorgd, glanzend en netjes. Ook zijn ze mega sterk en kunnen ze makkelijk tegen een stootje. Ik hou er trouwens van mijn nagels vierkant te vijlen omdat ik die vorm mooier vind staan dan rond. Heb je last van zwakke nagels dan moet je zeker eens bij de nagelverzorgingsproducten van Etos kijken of er daar voor jou iets tussen zit! Hopelijk hebben jullie iets aan dit artikeltje gehad.

Draag jij vaak nagellak?

Liefs. X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten