zaterdag 19 oktober 2013

Be Creative Make-up Compact Foundation Powder


Vandaag een review van mijn favoriete gezichtspoeder die dekt als een foundation maar toch licht en naturel is. Sinds ik deze poeder ontdekt heb heb ik geen ander meer gebruikt. Over welke poeder ik het heb? De Be Creative Make-up Flawless Foundation Powder. Deze is van hetzelfde merk als de oogschaduw die pas in een artikel voorbij kwam. De producten kosten iets meer als Essence en Catrice producten maar zeker het geld waard! Wil je meer weten over de poeder? Lees dan snel verder!                                                                                                                    


De poeder is redelijk groot en dik en zit in een doosje verpakt. Zelf vind ik dit altijd wel netjes en mooi. De 'poederdoos' is mat zwart met het logo bovenop. Door de knop aan de voorkant in te duwen kan je het deksel omhoog doen en heb je de poeder voor je. Ik heb de kleur 001, die perfect matcht met mijn huidskleur. Volgens mij heb je verder 02 en 03. Kleur en verpakking zijn naar mijn idee dus prima.


Zo ziet de poeder er van dichtbij uit. Het BE logo staat in verschillende richtigen in de poeder gedrukt wat ik er zelf supermooi uit vind zien. Het heeft iets chiques en ziet er best professioneel uit. De poeder is niet te poederig en brengt licht en egaal aan. Geen foundation dekking, maar ik denk dat je die met een poeder toch vaak niet bereikt. Hij verbergt rode plekjes wel goed en maakt je huid ook mooi mat. Over een foundation kan je deze poeder dus ook prima gebruiken maar heb je niet veel dekking nodig dan is alleen concealer eronder ook genoeg.


Als je het gedeelte met de poeder omhoog klapt krijg je een groot vak waar een sponsje in zit. Hierdoor is de poeder dus zo groot en dik. Met het sponsje is de pigmentatie iets beter maar ik blijf toch altijd mijn kwast pakken. Op zich een leuke toevoeging maar ze hadden het van mij weg mogen laten. Ik hou meer van poeders die makkelijk mee te nemen zijn (klein dus) maar als je deze meeneemt heb je wel gelijk geen kwast meer nodig.


Goede pigmentatie en dekking. Een lichte kleur die geschikt is voor bleke huidjes. Ik kan deze poeder 100% aanraden. Ik gebruik de poeder al een lange tijd en heb hem al bijna opgemaakt, maar ik ga hem zeker opnieuw kopen. Dit product was €15,99 en is alleen verkrijgbaar bij Ici Paris XL.


Thanks for reading!
Liefs Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten