dinsdag 22 oktober 2013

Essence Stay Matt Lipcreams

 
Iets waar ik al heel lang iets over wil schrijven zijn de Essence Stay Matt Lipcreams. Fijne lipproducten die erg lang mooi en heel betaalbaar zijn. Brengen aan als een lipgloss, zien eruit als lipstick en voelen als een lipstain. Benieuwd naar wat voor kleuren ik heb en wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!


Dit is hoe de lipcreams eruit zien. De verpakking lijkt op de Stay With Me Longlasting Lipglossen die ook zeker het proberen waard zijn alleen hebben deze een grijze dop en is de substantie en finish dus anders. Ik heb drie kleuren maar er liggen er meer in de winkel. Ik heb een nude, lichtroze en felroze/berry kleur.


 Als eerste 01 Velvet Rose. Dit is een mooie lichtroze kleur die ver iets peachy is, maar ook een beetje bruinig is. Het is zeker geen nude maar ook geen echt lichtroze kleur. Moeilijk uit te leggen, haha. Als je hem in meerdere laagjes opbouwt krijg je een mooie donkerroze kleur. Een mooi kleurtje voor elke dag, en naar school.
 

Dan mijn persoonlijke favoriet, 02 Smooth Berry. Zoals de naam al zegt een mooie berry kleur die lekker fel is. Leuk voor op een feestje of gewoon als je er zin in hebt. Hij brengt makkelijk aan maar als je een foutje maakt moet je flink boenen want hij is erg longlasting. Voor de rest een heel fijn product!


Dit is de eerste kleur die ik kocht, 03 Soft Nude maar ik vind het zelf ook de minst mooie. In de verpakking leek hij best roze dus wou ik de gok wel wagen, maar eenmaal thuisgekomen was hij echt heel nude. Heel bruinig, wat niet mijn ding is. Het is zoals de naam al zegt nude, maar dat is dus blijkbaar niet iets wat ik mooi vind. Wel vind ik dat deze en de andere lipcreams erg lekker ruiken!

Ik vind de lipcreams hele leuke en fijne producten. Brengen makkelijk aan, blijven lang zitten en zijn verkrijgbaar in veel kleuren. Ik kan ze iedereen aanraden, zeker voor de lage prijs. De lipcreams kosten maar €1,99 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Bedankt voor het lezen!

Liefs Romy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten