donderdag 24 oktober 2013

Rimmel Londen Moisture Renew Lipstick


Toen ik pas door de DA liep en bij de make-up van Rimmel keek zag ik dat verschillende lipsticks nu verkrijgbaar waren voor de halve prijs, en daar moest ik natuurlijk gebruik van maken! Ik was op slag verliefd toen ik deze opendraaide en heb hem gelijk in mijn mandje gestopt. Wil je meer weten over deze lipstick? Lees dan snel verder!



Zo ziet de verpakking eruit. Een paarse glimmende huls met in het midden een doorzichtige strook en op de bovenkant een kroontje. Zelf vind ik de lipstick er erg mooi en chique uitziet. Let trouwens niet op mijn handen. Ze zitten onder de glitters door een nagellak die ik er af wou halen alleen is dit niet zo goed gelukt. In ieder geval een mooie verpakking dus ik ben erg benieuwd naar de inhoud.


Zo ziet de kleur er uit. Roze en toch ietwat paars. Toen ik hem thuis opendraaide was het eerste wat ik dacht: 'Wow, die is donker'. Ik vond hem veel donker lijken dan de mooie roze swatch die ik maakte in de winkel. Hij leek wat paars maar toen ik hem later swatchte was het dezelfde mooie roze kleur. I love it!


Dit is de kleur. Ik heb de lipstick in de kleur 130 Oxford Street Fuchsia. Een mooie roze kleur die niet te fel en zelfs redelijk aan de neutrale kant is. Hij is dus niet te knal, maar wel aanwezig. Ik draag nooit felle kleuren als ik de deur uitga, maar deze lipstick draag ik gewoon naar school. Hij is heel goed gepigmenteerd en heel zuinig in gebruik.

Al met al ben ik dus heel erg tevreden over deze lipstick. Mooie kleur, goede kwaliteit en een mooie verpakking. Als je deze lipstick wil zal ik hem snel halen omdat je hem dus nu voor de halve prijs kan scoren! Voor €5,- heb je dus deze mooie en goede lipstick. Dankjewel voor het lezen en tot snel!


Liefs Romy




1 opmerking: