zaterdag 7 november 2015

Favoriete enkellaarsjes


Al een lange tijd was ik op zoek naar dé perfecte laarsjes, het liefst met een niet te hoge hak. Overal zijn ze wel te vinden, maar het lukte me niet het paar te vinden wat ik zo leuk vond dat ik mezelf er op zag lopen. Al jaren lopen ik dag in dag uit, zomer of winter lang op sneakers. Eerst heb ik een lange tijd mijn All Stars gedragen en toen die het gingen begeven stapte ik over naar mijn geliefde Adidas Superstars. Mijn zoektocht is beëindigt want ik heb mijn paar gevonden.



De laarsjes zijn eigenlijk Chelsea Boots met een hak eronder, en een redelijk plateau. Het plateau is 2,5 cm dik en de hak (met het plateau erbij) 7 cm. Zoals bij alle Chelsea Boots zit er een stukje stof aan de zijkant, wat het net wat bijzonderder maakt dan zonder, de schoen zelf is van leer, nepleer natuurlijk, en aan de andere zijkant zit een ritsje wat het makkelijk maakt hem aan te trekken. 




Ik heb de laarsjes in maat 39, en dit is precies de goede maat. Niet te klein, niet te ruim. Het lopen op deze schoenen was op het begin nog wel eens moeilijk. Ik was niet gewend om op hakken te lopen, en mijn voeten ook niet. Na een dagje lopen ging het wel redelijk goed en na een paar dagen deed het ook veel minder pijn. Voor een dag school zijn ze misschien niet helemaal geschikt, maar het kan wel natuurlijk. Voor een etentje of andere speciale gelegenheid zijn ze sowieso erg leuk. Een dagje shoppen is ook niet iets wat ik op deze schoenen zou doen, haha.

De laarsjes kocht ik bij de Van Haren en ze kostte me 29,90 (ze waren eerst 39,90) dus dat is een prima prijsje voor wat je krijgt. Ben jij nog op zoek naar leuke laarsjes? Dan moet je zeker eens een bezoekje brengen aan de Van Haren want de collectie die op dit moment in de winkel staat is heel leuk.

Draag je vaker hakken of sneakers?

Liefs Romy

1 opmerking: