vrijdag 25 oktober 2013

Tag - This or that. deel 1


Vandaag heb ik eindelijk weer een tag voor jullie, namelijk de This or that tag. Ik heb hem in twee delen verdeeld en vandaag doen ik deel 1 - logisch-. Hierbij word een vraag gesteld met twee keuzes en jij moet jou keuze vertellen en hierbij uitleg geven. Ik ben trouwens van plan vaker Tags te doen. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder!

~ Kleding

Lange mouwen of korte mouwen

Ik denk lange mouwen. Als het niet erg warm is heb altijd lange mouwen shirts aan. Ik voel me fijner in een lange mouwen shirt dan in een shirt met korte.

Jurkjes of rokjes
Ik draag niet zo vaak jurkjes maar rokjes draag ik ook niet vaak. Als ik één van de twee moet kiezen word het toch rokjes. Vooral in de zomer geef ik deze wel eens een kans.


Streepjes of ruitjes
Streepjes! Ruitjes is niet echt mijn ding dus ga ik liever voor streepjes.

Teenslippers of sandalen
Ik loop vaak heel de zomer op teenslippers dus deze keuze was snel gemaakt.

Sjaals of hoedjes
Hoedjes zijn niet echt mijn ding. Sjaals draag ik veel vaker, vooral in de winter. Ik houd echt van lekker dikke sjaal om mijn nek als het koud is.


Oorknopjes of oorhangers
Sowieso oorknopjes. Vroeger droeg ik altijd hangers maar sinds ik een bril heb vind ik dit niet meer zo leuk staan. Ik draag altijd diamanten knopjes, zonder die in voel ik me niet compleet.

Kettingen of armbanden
Ik had eerst armbanden ingevuld, maar sinds kort ben ik helemaal gek op statement necklaces. Grote goude schakelkettingen, of kettingen met diamantjes en steentjes.


Hakken of platte schoenen
Ik ben sinds kind af aan al gek op hakken alleen vind ik nooit een gelegenheid om ze te dragen. Ik vind platte schoenen veel makkelijker dus draag ik die eigenlijk altijd.

Jasje of vest
Jasje! Ook al heb ik vaak vesten aan, ik draag veel vaker blazers, leren- en andere soort jasjes.


~ Make-up

Blush of bronzer
Blush! Ik hou van blush en draag het ook iedere dag. Vaak wissel ik af van kleur en het maakt het maakt mijn gezicht net wat mooier. Bronzer draag ik nooit omdat ik het effect niet zie op mijn gezicht en het voor de rest ook niet zo bijzonder vind.


Lipgloss of lipstick
Zonder twijfel ga ik voor lipgloss. Ik draag wel eens een nude lipstick of heel af en toe iets fellere maar ik draag elke dag lipgloss en ben er echt gek op!

Eyeliner of mascara
Zonder eyeliner ga ik de deur niet uit! Mascara kan ik wel missen.

Foundation of concealer
Ik gebruik sinds kort niet meer elke dag foundation. Alleen concealer en poeder vind ik genoeg dekking geven voor normale dagen.

Neutraal of kleur
Ik hou niet zo van kleur in make-up en gebruik altijd neutrale kleuren voor ooglooks of voor op mijn lippen.



Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ik kan niet met losse oogschaduws omgaan dus het word oogschaduw in vaste vorm!

Kwasten of sponsjes
Ik heb alleen maar kwasten. Ik gebruikte soms een sponsje voor foundation maar sinds kort niet meer.

 

~ Nagels

OPI of China Glaze
Best moeilijk maar als ik moet kiezen ga ik voor China Glaze. OPI is bijna 2 keer zo duur en ik vind dat China Glaze ook gewone goede kwaliteit heeft.

Lang of kort
Lang! Ik vind lange nagels veel mooier en ook handiger. Je kan beter dingen open krijgen en bijv. stickers ergens afpulken. Ook vind ik nagellak ook mooier staan op lange nagels en als ik korte nagels heb lijken mijn vingers ook snel dikker, haha.


Acryl of natuurlijk
Ik vind natuurlijke nagels mooier. Gewoon puur natuur, kleurtje erop en af.

Felgekleurd of donker
Ik ben gek op felroze en neonkleurtjes, donkere kleuren zijn zo somber.

Met nail-art of zonder nail-art
Nail-art maken op je nagel vind ik zelf altijd heel leuk en het is weer eens wat anders dan één kleurtje. Je kan er alle kanten mee op en er een leuke creatie van maken.


Dit was deel in van de This or that Tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en uitkijken naar deel 2. Ik ga dus zoals ik in de inleiding al zei meer Tag's doen, dus jullie kunnen er binnenkort nog meer verwachten. Dankjewel voor het lezen en tot deel 2!

Liefs Romy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten