zondag 13 oktober 2013

Unboxing Essence pakketje


Laatst kocht ik de Cosmogirl en zag ik daarin iets staan wat me heel blij maakte. Bij een halfjaar abonnement kreeg je een Essence set ter waarde van 30,- cadeau. Je betaald dan dus voor de tijdschriften en krijgt de set er gratis bij. Die aanbieding kon ik niet laten liggen en ik heb gelijk het abonnement afgesloten. . Veel van de producten komen uit het tweede schap wat we in mijn Kruidvat niet hebben, dus daarom ben ik extra blij met dit pakketje!



Als eerste de nieuwe kabuki kwast. Ik was er heel benieuwd naar en dus heel blij dat deze in het pakketje zat. De kwast is lekker stevig en super zacht. De kwast heeft leuke roze haren met een zwarte bovenkant, wat ik erg origineel vind. Hij heeft een stevig 'handvat' en je brengt heel fijn poeder aan met deze kwast. Sinds ik hem heb gebruik ik hem elke dag en ik kan hem iedereen aanraden!


Dan iets anders leuks. Ik denk dat iedereen de Caviar nails wel kent. Gelakte nagels met gekleurde of effen balletjes erop. Essence heeft nu ook zoiets, alleen zei noemen het effect nails 3D Pearls.  Ik heb de meerkleurige regenboog variant ontvangen in de kleur 07 Candy Buffet. De balletjes zitten in een  schattig potje van 8,5 gram en hebben een handig doseerdopje. Ik ben van plan nog een artikel te schrijven waarin ik drie verschillende soorten Caviar balletjes laat zien. Misschien een beetje laat omdat het een beetje uit is maar toch leek het me leuk. Hier lees je dus snel meer over.


Iets wat nog niet veel merken op de markt hebben gebracht. Een top coat die light geeft in het donker. Deze kan het! Ik heb wel gemerkt dat je eerst je nagels goed in het licht moet houden door ze bijvoorbeeld onder een lamp te houden. Daarna geven ze licht en dat geeft een heel cool effect. Voor feestjes is deze nagellak ideaal als extra accessoire. Je nagels hebben wel een beetje een rare kleur door de lak, maar daar is in het donker niks van te zien, hahah.


Dit schattige setje vind ik ook onwijs leuk! Drie minilipglossjes in een leuk en handig doosje, ideaal voor onderweg! In het setje zitten een lichtroze, nude en witte gloss. Vooral de witte bevat wat shimmer, maar ik vind dat persoonlijk niet heel erg. De glossjes komen uit de verpakking door aan het zwarte stripje te trekken en ze gaan ook makkelijk weer terug in het doosje. Dit setje is in 06 Paris, ma jolie. Ik geloof dat er 2 setjes zijn.


Naar dit product was ik erg benieuwd, de nieuwe highlighter. Eerst had Essence een soort Bobby Brown Shimmer Brick look-a-likes in haar assortiment zitten maar deze zijn vervangen door deze variant. Hoewel ik hem een kans heb gegeven valt hij me toch een beetje tegen. De verpakking wat goedkoop, de pigmentatie die niet super is en wat mij betreft te veel shimmer. Vooral een bronzer met shimmer is niet zo mijn ding. Het highlight deel gebruik ik wel en dat is voor de rest prima!


Iets anders leuks voor je nagels. Jullie kennen vast wel de paper print nails. Nagels met als nailart stukjes krantentekst. Deze producten van Essence zorgen voor hetzelfde effect maar dan heb je leuke gekleurde dierenprintjes op je nagel. In het doosje zit een velletje papier met de printjes en in het potje de transfer solution die ervoor zorgt dat de print dus daadwerkelijk op je nagels komt. Leuk bedacht en iets wat ik zeker uit ga proberen.


Nog iets waar ik erg benieuwd naar was, de blush stick. Sorry voor de slechte foto's, de verpakking waren aan het zakje vastgeplakt waardoor stukjes tekst uitgelopen waren. Gelukkig heeft dit geen invloed op de kwaliteit. Ik heb hem gekregen in de kleur die ik ook wou, 030 Miss Peachy. Zoals de naam al zegt een mooie peachy kleur, die super romig is van substantie en heel makkelijk uitsmeerd. Een leuk product in een leuk kleurtje dus.


Een van de enige nieuwe oogproducten die in het pakketje zaten, een eye sorbet. Dit product is een beetje te vergelijken met de Maybelline Color Tattoo. Een crème oogschaduw met shimmers. Deze is in de kleur 02 Iluminating Raspberry, een mooie roze kleur. Hij is minder dekkend dan de variant van Maybelline en heeft iets meer losse glitters maar is voor de rest wel erg mooi. 


De laatste twee nagelproducten uit het setje, namelijk twee manicurepennen. Een nail oil en een nail peeling pen. De één heeft een grappig scrubborsteltje met rubberen 'haren'. Hieruit komt dus een soort peeling waarmee je je nagelriemen heerlijk zacht maakt. De andere pen heeft een kwastje met haren waaruit olie komt. Hiermee kan je je nagellriemen en nagels heerlijk verzorgen. 


En dan het laatste product. Dit is het Stays No Matter What Eyepencil & Shadow. Een oogpotlood wat zoveel dient als lijntje voor op of onder het oog, maar ook als oogschaduw. Hij is heerlijk creamy en glijdt makkelijk over je ooglid. Er zit een lichte shimmer in wat zorgt voor een mooi oogopslag. Dit potlood is in de kleur 08 Chocolate Brownie, een mooie donkere chocoladebruine kleur. Superleuke en fijn product, wat er ook in meerdere kleuren is.

Dit was alles wat in het pakketje zat, superleuke producten die ik zeker ga uittesten en gebruiken. Misschien komen er nog wat reviews online maar ik heb al redelijk veel laten zien in dit artikel. In ieder geval bedankt voor het lezen en tot een volgend artikel!

Liefs Romy

2 opmerkingen:

  1. hey het ziet er leuk uit ik heb niet zo veel tijd gehad om alles te kunnen lezen maar ik zou graag willen weten hoe je daar aan komt of heb je het gewoon zo gekocht we kunnen altijd contact houden www.backstageatlifestyle.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kreeg het cadeau bij een Cosmogirl abonnement! Heb dus zelf wel gewoon voor het abonnement betaald! Liefs

      Verwijderen