woensdag 9 oktober 2013

Personal update oktober 2013


 

Vandaag een personal update! Ik wou gewoon wat dingetjes vertellen en bespreken, dus leek me het leuk dit gewoon in artikelvorm te doen. Benieuwd naar wat ik te vertellen heb? Lees dan mee!

Als eerste mijn verjaardag. Ik was maandag jarig en ben 14 jaar geworden. Ook heb ik best veel cadeautjes gehad waaronder één ding waar ik vooral heel blij mee ben. Mijn Iphone! Ik was al super lang aan het sparen en heb hem dus met een lichte vergoeding voor mijn verjaardag 'gekregen'. 'Gekregen' omdat ik er zelf ook wel een deel aan moest meebetalen, maar dat lijkt me logisch. Verder heb ik vooral geld en wat beautyspulletjes gekregen waar ik heel blij mee ben! Ik weet niet of jullie een Birthday Haul willen zien, maar dat hoor ik wel.

Bron

School, pff. De laatste tijd moet ik zoveel leren en heb ik erg veel huiswerk waardoor artikelen niet meer elke dag en erg onregelmatig komen. Ik probeer er alles aan te doen toch vaak artikelen te schrijven en ook eens wat anders te doen dan standaard reviews. Als je ideeën hebt zijn die altijd welkom want op een duur raak ik aardig inspiratieloos. Op school gaat het verder wel goed, alleen ga ik het nooit leuk vinden. Gelukkig is het bijna vakantie en kan ik weer een week helemaal niks doen aan school. In de vakantie ga ik waarschijnlijk shoppen met een vriendin in Antwerpen dus daar komt misschien ook nog een shoplog van.

Dit was alles wat ik kwijt wou en wou bespreken, niet zo veel dus geen lang artikel. Ik denk dat ik ongeveer één keer in de maand een personal update post zodat jullie op de hoogte blijven van wat ik doe en meemaak. Bedankt voor het lezen!

Liefs Romy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten