dinsdag 5 januari 2016

Everyday accessoires

 
Er zijn bepaalde sieraden en andere accessoires die ik elke dag bij me draag en waar ik echt niet zonder kan. Neem oorbellen bijvoorbeeld, ik ga de deur niet uit zonder dat ik deze in heb en als ik ze vergeet voel ik me er echt de hele dag vervelend over. Ook mijn horloge mis ik echt als ik hem niet om heb, maar dat is vooral omdat ik die ook echt gebruik om te zien hoe laat het is. In dit artikeltje laat ik zien welke accessoires ik (bijna) elke dag bij me of om heb of gebruik.


Mijn bril heb ik niet elke dag op, maar is wel een van mijn meest gedragen accessoires. 's Ochtends als ik uit bed kom en 's nachts voordat ik ga slapen wanneer ik mijn lenzen niet in heb draag ik mijn bril, en ook als ik last van mijn ogen heb zie je met dit ding op mijn hoofd. Vroeger droeg ik alleen mijn bril en toen ik later lenzen nam had ik voor daarnaast nog wel een bril nodig. Bij de Specsavers heb ik dit model uitgekozen, zwart met roze poten, waarvan je eigenlijk helemaal niks ziet als ik hem op heb.


Niet alleen mijn parel oorbellen, maar ook gewoon oorbellen op zich zijn echt on-mis-baar. Het eerste wat ik doe als ik 's ochtends wakker word is voordat ik mijn bed uit stap mijn oorbellen indoen. Ik weet niet waarom, maar zonder ziet mijn hoofd er gewoon heel anders uit, haha. Ze zijn van Primark en elke keer als ik er ben neem ik weer twee of  velletjes mee met daarop parels in 5 verschillende grootes zodat ik altijd genoeg heb.


Armbanden draag ik al een poos niet meer, maar sinds ik deze gekocht heb voor mijn kerstgala heb ik ze eigenlijk bijna elke dag gedragen. In ons H&M filiaal waren een poosje geleden ongeveer alle sieraden afgeprijsd en aangezien deze armbanden met bijna elke outfit te combineren zijn nam ik ze mee.


Een ander sieraad wat ik iedere dag draag en wat heel makkelijk en met alles te combineren is, is mijn horloge van Regal. Ik wilde altijd al een horloge, niet om naar de tijd te kijken, maar omdat het stijlvol is, haha, maar sinds ik er één heb ben ik er achter gekomen dat horloges ook echt heel handig kunnen zijn. Regal horloges en sieraden zijn te koop bij de Lucardi en ze hebben er hele leuke dus ik kan je zeker aanraden er eens te kijken.


Een sieraad wat ik een lange tijd bijna elke dag heb gedragen is dit kettinkje, maar het is zo verkleurd en lelijk geworden dat ik hem maar heb weggegooid. Het vervelende van nep gouden of zilveren sieraden is dat ze heel snel verkleuren en lelijk worden. Het muntje is echter wel mooi goud.


Vallen tassen onder accessoires? I don't know, maar mijn schooltas gaat elke dag mee naar school. Elk jaar koop ik een andere en dit school koos ik deze leuke van de H&M. Zwart en goud, het is vast wel opgevallen dat ik daar van houd en het veel draag, maar zwart met gouden is voor mij gewoon echt de perfecte combinatie in accessoires. Thuis staan er nog een hoop tassen en tasjes die allemaal op elkaar lijken maar stuk voor stuk even leuk zijn.


Ennn als laatste, elastiekjes. Ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben die altijd een elastiekje om mijn pols draagt. Je weet nooit op wat voor moment je je haar vast wil maken en niks is vervelender als je klaar staat met je haar in een staart maar je geen elastiekje om hebt. Sinds kort heb ik de Invisibobble ontdekt en ze zijn echt een stuk fijner dan normale elastiekjes. Geen knik, geen hoofdpijn alleen vind ik mijn staart mooier met een normaal elastiekje.

Al mijn dagelijkse accessoires zijn aan bod gekomen, en mijn liefde voor gouden sieraden en zwart met goud in accessoires is denk ik wel duidelijk. Hoewel ik niet veel sieraden draag zijn ze wel onmisbaar voor me en kunnen ze je outfit echt helemaal af en stijlvol maken. En dat was dan alles, hope you liked it!

Welk sieraad is voor jou onmisbaar?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten