zondag 28 juli 2013

Catrice Glamazona Blush

Sinds kort heeft Catrice weer een nieuwe limited edition, Glamazona. Ik stond te kijken naar de producten en deze prachtige blush was het eerste wat ik in mijn mandje gooide. Ik viel voor zijn mooie patroon in de poeder en op het doosje. Ook de kleur zag er prachtig uit dus besloot ik hem te kopen. Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!




Zo ziet de voorkant van het doosje eruit. Doorzichtig plastic met een zwart panterachtig printje. Ik vind de blush er niet te goedkoop uitzien en het printje is erg schattig en leukt de verpakking net wat op. Ook is het erg handig dat het 'deksel' doorzichtig is waardoor je de kleur goed kan zien. Ook het printje van de blush zelf vind ik erg mooi. Qua uiterlijk keur ik hem helemaal goed.


De blush is in de kleur C01 I'm A Survivor. Naast deze heb je ook de kleur C02 I Got The Flower. Deze is erg paars en daar houd ik niet van als het om blushes gaat.


Dit is het patroon van dichtbij, waarbij je de kleur ook heel goed ziet, prach-tig. Het is een mooie rode, maar toch peachy blush. I love this colour. Hij komt iets minder rood over dan in het echt, want in real life is hij aardig fel rood. Ik breng hem daarom zachtjes en subtiel aan met een stipplingbrush om clownswangen te voorkomen.

  
Een klein veegje over de blush geeft deze hoeveelheid kleur af. Ik ben tevreden. Ik ben echt dol op de kleur, maar omdat hij redelijk fel is zou ik hem niet elke dag dragen. Voor de rest een prima blush van goede kwaliteit. Als je hem wil hebben moet je snel zijn! Het is een limited edition en een gewild product wat snel uitverkocht kan zijn. 

Verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister
Prijs:  € 3,99

Thanks for reading! xxx
Liefs Romy

2 opmerkingen:

  1. hey!
    je maakt goede artikelen!
    wil je kans maken op een winactie?
    hou mijn site dan goed in de gaten!
    www.inbeautystuff.blogspot.nl
    groetjes Noor en Iris

    BeantwoordenVerwijderen