maandag 26 augustus 2013

Things I love. #2


Yay, ik ben terug. Vandaag weer met een Things I Love. Dit is de 2de keer dat ik dit artikel maak, nu natuurlijk met andere dingen waar ik van houd. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Iets wat ik deze zomer ook gedaan heb, de hele zomer met mijn vriendinnen doorbrengen. Afspreken, shoppen, logeren, zwemmen en nog veel meer, de meeste tijd van de vakanties heb ik leuke dingen met ze gedaan. Ik denk dat iedereen hier wel van houd, met je beste vriendinnen kunnen je alles doen en ze alles vertellen. Lots of love.


Iets waar ik echt van houd, de hele dag in bed blijven! In de vakantie lag ik vaak hele dagen lui in bed en in het weekend slaap ik ook altijd uit tot 12 uur of langer. Jammer genoeg moet ik voor school kwart 6 mijn bed al uit. Maarja, wie houd er niet van uitslapen?


Wafels! Eigenlijk houd ik van alles wat met eten te maken heeft, maar wafels zijn eén van mijn favoriete snacks. Met stroop, chocolade, suiker, aardbeien, slagroom of wat dan ook, wafels zijn altijd lekker! Vooral Luikse wafels zijn zo lekker!


Het is dat het niet goed van je nagels af te halen is, maar wie houd er nou niet van glitter nagellak? Glitters in de nagellak of losse glitters voor eroverheen, glitters zijn al-tijd goed. Het geeft je nagels net wat extra's en ziet er lekker feestelijk uit. I love glitters.


Ik ben volgende maand jarig en het aftellen tot je verjaardag vind ik altijd zo leuk. Een dag met taart, cadeautjes, vrienden, familie en een hoop vrolijkheid. Mijn verjaardag is op 7 oktober, het duurt nog meer dan anderhalve maand maar toch niet lang meer!


Just this. 


Ik ben niet superfan van One Direction maar Zayn. Omg. Hij is gewoon de perfecte jongen met een superstem. Als ik een favoriet bandlid moet kiezen is het sowieso Zayn!


's Avonds laat de zon zien ondergaan terwijl je met je vrienden bent. De warme zomeravonden zijn altijd het best. Ik heb echt genoten van deze zomer en hoop volgend jaar weer zo'n super zomer te hebben. Jammer genoeg is deze zomer al bijna voorbij..


Wie heeft dit niet? Zo'n geweldig liedje wat precies beschrijft hoe je je voelt. Of je nou blij of verdrietig bent, zulke liedjes heb je altijd. Ik luister de laatste tijd weer veel muziek en houd ervan om met lekker rustige liedjes in slaap te vallen.


Last but not least. Every girl loves this. Zo'n dag dat je haar perfect zit! Ik heb ze niet vaak en als mijn haar perfect zit is het voordat ik ga slapen en zie je er de volgende dag niks meer van. Ik heb niet heel moeilijk haar maar toch zit het nooit zoals ik het wil.

Dit was mij 2de Things I Love. Ik hoop dat jullie naast beauty dit soort artikelen ook leuk vinden. Dit verteld iets meer over mezelf en is wat persoonlijker! 

Thanks for reading!
Liefs Romy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten