donderdag 7 januari 2016

Urban Decay Naked Palette


In mijn unboxing artikeltje hebben jullie mijn nieuwe aanwinst al wel kunnen zien, het Naked 1 palette van Urban Decay, waar ik echt méga blij mee ben. Al jaren lang koop ik altijd weer de hele budget palettes, die heel fijn kunnen zijn, maar ik wou toch wel heel graag een duurder palette zoals deze uitproberen. Ik heb lang moeten twijfelen welke van de Naked palettes ik wilde kopen, want ze zijn stuk voor stuk echt prachtig, maar omdat ik deze bruintinten toch het mooiste vond koos ik voor het originele Naked palette. Nadat ik hem unboxed had ben ik gelijk aan de slag gegaan met het maken van foto's om gelijk te kunnen beginnen met een review, en hier is 'ie dan. 

We beginnen met het doosje, die er al onwijs mooi uit ziet. Ik ben een beetje een sucker voor verpakkingen, als ik dit in de winkel zou zien staan is het enige wat met nog tegen zou houden de prijs. Ook bewaar ik al dit soort mooie luxe verpakkingen altijd, geen idee waar eigenlijk, haha. Wat ik mooi vind aan dit doosje zijn de goude letters op de voorkant en daaronder alle kleuren die in het palette zitten. Het is niet alleen mooi, maar ook heel handig want je weet gelijk wat je krijgt. Ook heel cute zijn de paarsen bloemetjes aan de binnenkant van het doosje.



Wat ik helemaal niet wist was dat er ook klein boekje inzit met van elk Primer Potion een sample, superhandig! Ik heb zelf het Prime Potion in Eden besteld tegelijk met dit palette en die bevalt me echt wel heel goed. Je hebt 4 verschillende oogschaduwbassissen: Original, Sin, Anti-Aging en Eden.Original is gewoon een hele basic basis, sin heeft een mooi glitter en glans, anti-aging is tegen de fijne lijntjes en eden zorgt voor een matte, egale basis. Op de achterkant van het doosje van het palette staat dat je een week dus 7 keer kan doen met één sampletje.


En dan natuurlijk het palette zelf, wat heel lekker zacht is. De kleuren zijn stuk voor stuk echt heel erg mooi. Er zit een mix van shimmery en matte kleuren in en daar houd ik altijd wel van, want zo kan je alle kanten op met je ooglooks en mooi combi's maken. Ik ben echt van de bruintinten en ik denk dat ik deze er echt heel erg vaak bij ga pakken. Als ik een simpele ooglook wil maken draag ik Virgin op mijn hele ooglid, een combinatie van Darkhorse en Hustle in mijn crease en Creep onder mijn oog. Het pigment is heel intens en de oogschaduws heelzacht.


De swatches, wauwie. Vooral de shimmery kleuren met glitters zijn mega intens en heel erg goed gepigmenteerd, maar de matte kleuren pak je ook makkelijk op en zijn heel goed op te bouwen voor een net zo intens resultaat. 


Ook zit er een kwast in het palette met een platte kant en een wat bollere kant, die me heel fijn lijkt voor het blenden. Eigenlijk gebruik ik de kwasten die je bij palettes krijgt vrijwel nooit, maar dit lijkt me wel een fijne dus die ga ik binnenkort een keertje proberen.

Ik ben onwijs blij en tevreden met dit palette en ondanks dat dit palette een hoop kost is 'ie dat zeker wel helemaal waard. De verpakking is heel mooi, het doosje heel handig, er zit een kwast én oogschaduwbasis bij, de kleuren zijn perfect gepigmenteerd en je kunt er een hoop verschillende looks mee maken. Negatieve dingen over dit palette heb ik eigenlijk niet te zeggen, alleen is de prijs van dit palette, 49,90 wel iets wat denk ik veel mensen tegenhoudt. Wil je een keer een luxer palette kopen van goede kwaliteit? Dan is het Naked palette een echte aanrader!

Heb jij een Naked palette? Zo ja, welke?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten