donderdag 17 december 2015

Opgemaakt december '15


Hoewel ik vorige maand in het artikeltje waarin ik vertelde wat ik allemaal opgemaakt had nog zei dat ik niet elke maand een opgemaakt artikel zou plaatsen, had ik deze keer toch al zo'n vol tasje dat ik besloot toch maar foto's te gaan maken en het artikeltje te schrijven. Misschien maak ik toch zoveel op dat ik wel elke maand een artikel voor jullie heb. De meeste mensen vinden producten opmaken niet leuk, maar voor mij betekent het dat ik weer allemaal nieuwe producten uit kan testen en dat vind ik juist weer leuk.


Ik draag veel make-up en dat moet er 's avonds natuurlijk ook weer af. Nu heb ik hier doekjes op de foto staan maar die gebruik ik niet alleen zonder andere producten. Vaak als ik thuis ben ben ik de laag make-up op mijn gezicht wel een beetje zat, dus haal ik het er met een make-updoekje er gelijk af. De Tea Tree Remover Wipes vond ik eerst absoluut niet fijn, dat vooral door de sterke Tea Tree geur. Doordat ik dat op mijn gezicht niet zo fijn vond heb ik deze gebruikt om make-up swatches er af te halen. De doekjes van Byphasse vond ik juist wel erg fijn. Er zit amandelolie in verwerkt die er voor zorgen dat de doekjes enorm zacht voor de huid zijn en ook heel lekker ruiken.


Nadat ik mijn gezicht 's avonds nog heb gewassen onder de kraan met een facewash gebruik ik daarna nog wat Kruidvat Gezichtslotion op een wattenschijfje om alle overige restjes die nog op mijn gezicht zaten eraf te halen. Wattenschijfjes gebruik ik voor nog veel meer andere dingen, bijvoorbeeld om nagellak en oogmake-up te removen.


Dan haarproducten. Het Aussie Take The Heat 3 minute miracle treatment kocht ik bij de Kruidvat voor een klein prijsje, en vond ik echt onwijs fijn. Hij beschermd je haar tegen hitte en maakt het ook super zacht. Ook de Zwitsal Goedemorgen Haarlotion zorgt voor mega zacht haar, en laat het naar baby's ruiken. Het Gliss Kur Total Repair masker was niet geweldig, maar heb ik toch maar gratis gekregen op de huishoudbeurs.


Qua doucheproducten gingen er maar twee op, allebei van Yves Rocher. De Botanical Scrub ruikt lekker met ver weg een perzikgeur en maakt je huid zacht. Van de douchegels heb ik er nog zoveel op voorraad liggen, deze ruiken stuk voor stuk weer superlekker en kosten daarnaast ook niet veel.


Dan nog een paar overgebleven producten. Als eerste de Gezichtscrub van Odina, die bij de Action verkrijgbaar is. Hij is heel basic en ik heb er verassend lang mee gedaan. De Dove Beauty Finish deo is echt een van mijn favoriete. Hij zorgt dat je de hele dag fris blijft ruiken en is lekker compact. Over de Tea Tree Oil van Kruidvat ben ik niet zo te spreken. Deze zou tegen puistjes moeten werken, maar ik merkte geen enkel effect.


Ongeveer mijn complete gezichtmake-up routine ging op. Als eerste de All Matt Plus Foundation die je in mijn vorige opgemaakt ook al zag. Hij blijft de hele dag zitten en is lekker licht. De MUA poeder - waar de tekst helemaal van afgesleten is - vond ik minder. Hij gaf een heel poederig effect en was erg oranje. Mijn twee favoriete dekkende concealers, de Catrice Liquid Camouflage Concealer en de Collection Concealer gingen ook helemaal op.


En als laatste, twee mascara's. De mascara van Bourjois kocht ik ooit gewoon om uit te proberen, het is een mini dus hij ging redelijk snel op, maar was wel verassend goed. Nu is Bourjois bij mij in de buurt nergens meer te koop, maar anders had ik hem zeker nog wel opnieuw gekocht. De andere mascara van Eveline Beauty (?) heb ik al heeel lang en gebruikte ik meer om door mijn wimpers te gaan als ze door een andere mascara een beetje aan elkaar geplakt waren.

Dat was weer alles wat ik opgemaakt heb deze maand. Wellicht tot volgende maand!

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten