vrijdag 25 december 2015

What's in my shower?


Vandaag heb ik voor jullie een what's in my shower. De producten die ik in de douche gebruik verschillen vaak maandelijks, maar als ik eenmaal een favoriet heb ben ik wel geneigd deze steeds weer opnieuw te kopen. Verwacht niet te veel speciaals, want alles is heel basic en van merken die je bij o.a. drogisterijen gewoon kan verkrijgen, maar stuk voor stuk vind ik ze heel fijn.


Mijn favoriete shampoo en conditioner combi hebben jullie misschien wel eens in mijn opgemaakt voorbij zien komen, namelijk de Keratine Repair producten van Andrélon. Andrélon is een shampoo merk wat ik al jaren gebruik en door de reclame van deze shampoo wou ik hem wel eens proberen. Na de eerste keer merkte ik al gelijk zoveel verschil met de andere shampoos die ik voor deze gebruikte. Hij maakt mijn haar ontzettend zacht en zorgt dat het veel minder pluist. De conditioner maakt mijn haar nog zachter en zorgt er voor dat mijn doffe, droge puntjes mooi glanzen. Mensen met droog en beschadigd haar kan ik deze echt 100% aanraden, ik kan er zelf niet meer zonder.


Dit zijn niet de enige douchegels die ik heb, maar wel de twee die ik het vaakst gebruik. Mijn huid is heel gevoelig en reageert niet altijd even goed op mijn doucheproducten. De Nivea Shower Creams bijvoorbeeld zijn veel te rijk voor mijn huid en daardoor krijg ik allemaal rode pukkeltjes en bultjes. De Hawaii Flower & Oil bevat dan wel olie, maar hier kan mijn huid prima tegen. De bolletjes in de douchegel voelen een beetje als scrubdeeltjes en maken mijn huid heel zacht.  Ritual Douchefoams vind ik ook echt mega-fijn en vaak gebruik ik stiekem die van mijn moeder, haha, want ik vind ze om zelf te kopen toch iets te prijzig.


Dan nog drie overige producten die niet echt in een bepaalde categorie vallen. Als eerste de Satin Care scheergels van Gilette. Hij is voor de gevoelige huid, en dus perfect voor die van mij. De geur is echt heel lekker en verzorgend en mijn huid is heerlijk zacht nadat ik hem heb gebruikt. Ik heb in mijn gezicht redelijk last van acne en ik heb er al heel veel producten voor gebruikt, alleen niks helpt. Nu was ik pas in de supermarkt om een facewash te kopen en kwam ik de Clearasil  3-in-1 Wash tegen. Hij belooft te helpen bij een onzuivere huid en ervoor te zorgen dat je gezicht elke dag egaler zou moeten zijn. Als laatste nog een scrub van de Bodyshop die echt heerlijk ruikt. Pink Grapefruit is mijn favo lijn en de scrubs vind ik ook altijd heel fijn.


Eventjes de ingrediënten van de facewash. Ik ben nogmaals heel slecht met ingrediënten, maar ik zie al hoog van boven glycerine en verschillende alcohol dingetjes staan, heb niet het idee dat dit geweldig is voor je gezicht. Wel zie ik ook salicylzuur staan, en dit is wel iets wat echt helpt bij puistjes en een onzuivere huid.


De textuur van de scrub is niet heel vast, maar juist geleiachtig met lekker veel scrubdeeltjes om alle dode huidcellen op je huid te verwijderen en ervoor te zorgen dat je huid heel zacht wordt.


Dat was dan alles wat ik in mijn douche heb staan. Het is niet veel bijzonders en zijn allemaal simpele producten, maar ik gebruik ze met liefde en het zijn allemaal toppertjes.

Welk product is voor jou onmisbaar in de douche?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten