dinsdag 12 januari 2016

Clarisonic Mia 2


Over de Clarisonic hoor je in blogger land steeds meer en ik was er dus al een tijdje benieuwd naar. Toen ik pas op Youtube een winactie voorbij zag komen waarbij je er eentje kon winnen deed ik dus met alle plezier mee en dit loonde want yay, ik won! Ik was heel benieuwd hoe de Clarisonic mij zou bevallen, aangezien mijn huid vaak heel moeilijk is en niet op alles goed reageert, en het leek me ook leuk om dat met jullie te delen, dus enjoy the review. Let's go!


De doos waarin ik mijn Clarisonic ontving was gelukkig goed en stevig in gepakt dus alles kwam goed en heel aan. De voorste flap kun je losmaken en in de flap en op de doos staat allerlei handige informatie. Alle elementen en onderdelen zijn goed uitgelegd dus is het heel duidelijk hoe je hem moet gebruiken.


Wat zit er in de doos? Een informatieboekje, een heel schattig cleansing gel tubetje, natuurlijk de Clarisonic, een beschermhoes om je Clarisonic veilig mee te nemen en een oplader.


Wat heel leuk is, is dat bij je Clarisonic een kortingcode krijgt voor bij je volgende aankoop, alleen is het zo dat er alleen verzonden wordt naar de VS en niet naar Europa en dus Nederland, superjammer, want aan die korting heb je dus niks.


Bij je borstel krijg je een klein schattig tubetje van de Clarisonic Refreshing Gel Cleanser. Je doet wat van de cleanser op je borstel  wanneer je heb gebruikt, en op je natte gezicht gaat het dan iets schuimen. Het is een hele basic face wash, maar hij reinigt heel goed en grondig, en daarnaast laat hij je huid heel zacht achter.


Opladers zijn meestal niet zo bijzonder, maar de oplader van de Clarisonic is heel anders dan anderen. Je plugt de oplader namelijk niet in het apparaat, maar er zitten twee soort van tandjes op het bolletje die zich magnetisch vastklikken in je Clarisonic, vet handig. Overigs gebruik ik mijn borstel nu al bijna twee weken elke dag en ik heb hem nog geen 1 keer op moeten laten, de batterij gaat lang mee dus!


De hoes die bij je Clarisonic zit vind ik zelf echt mega handig, want zo kan je je borstel heel handig en veilig meenemen op reis. Zelfs in de hoes neemt de Clarisonic eigenlijk heel weinig ruimte in, heel fijn.


Dan de borstel zelf. Het borsteltje wat er in geklikt zit zit gewoon bij je Clarisonic en is als het goed is de Sensitive brush. Om de zoveel maanden is het de bedoeling dat je een nieuwe borstelkop aanschaft, vanwege de hygiëne, net als bij een tandenborstel, en omdat de haren beschadigd zijn en minder goed je huid reinigen. Borstelkoppen zijn er speciaal voor de gevoelige, normale en vette huid, dus voor ieder wat wils.

Wanneer je het onderste Powerknopje indrukt gaat de het binnenste gedeelte van de borstel draaien, en ik had zelf verwacht dat de buitenste rand ook draaide, maar deze staat stil om het spetteren tegen te houden. Door het bovenste knopje kan je de stand en daarmee de snelheid van de borstel veranderen, er zijn namelijk twee standen. Je hoeft slechts een minuut de borstel gebruiken voor een schoon resultaat, en dat wordt getimed door de borstel zelf. Het is de bedoeling dat je eerst 30 seconden je voorhoofd doet, dan 20 seconden je neus en kin en vervolgens elke wang 10 seconde. Om te zorgen dat je niet overbodig lang op elk deel van je gezicht staat te boenen klinkt er steeds een kort piepje zodat je weet dat je naar het volgende deel van je gezicht moet, heel handig.


Het belangrijkste, wat vind ik van de borstel en hoe werkt hij voor mijn huid?

Ik gebruik hem elke dag alleen 's avonds, omdat ik anders het idee heb dat het net iets té is en voor mij werkt dit prima. Met de cleanser die je er dus bij krijgt borstel ik mijn gezicht, meestal op de hoogste stand, en nadat ik mijn gezicht afgespoeld heb voelt mijn huid mega zacht. Geen pijn, geen overdreven roodheden (want rood is mijn huid altijd al) en geen viezigheid en make-up meer op mijn gezicht. Ik verwijder dan wel altijd eerst mijn gezichtmake-up maar bij andere bloggers heb ik gelezen dat de Clarisonic ook je make-up kan verwijderen en tegelijk je huid grondig kan reinigen. Voor de luie onder ons misschien heel handig, haha! Ik merk dat uiteindelijk mijn huid ook echt wat opgeknapt is en er echt beter uitziet. Het kost wel wat maar ik kan de Clarisonic 100% aanraden! Hopefully hebben jullie iets aan mijn review gehad en heb ik je misschien zelfs wel kunnen overtuigen hem aan te schaffen.

Mijn Clarisonic heb ik zelf niet moeten betalen, maar heb ik gewonnen op het Youtubekanaal van Julia Verbij. Ik heb het al heeel vaak gezegd, maar nogmaals bedankt, ik kan je nu echt oprecht vertellen dat ik er heel blij mee ben en dat 'ie heel fijn is en voor mij goed werkt.

Heb jij een Clarisonic of ben je er van plan een aan te schaffen?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten