donderdag 4 februari 2016

Everyday make-up ♥ gezichts producten


Al weer een poos terug begon ik de 'serie' waarin ik elke keer een deel van mijn everyday producten laat zien, zodat jullie een beetje een idee krijgen wat ik nou elke dag op mijn gezicht smeer. Vorige keer zagen jullie mijn verzorgingsproducten, vandaag zie je de gezichtsproducten. De een draagt wel foundation de ander niet, ik ben iemand die het toch wel graag draagt. Ik voel me niet alleen fijner, maar vind het ook mooier. Met alleen foundation ben je er natuurlijk nog niet, maar wat ik verder nog allemaal gebruik kunnen jullie verder lezen!


Allereerst de basis van de basis, foundation, concealer en poeder. Met deze producten zorg je voor een mooi, egale basis, waarna je verder kunt gaan met andere producten. Door de jaren heen heb ik een hoop geswitcht met alle drie, en op het moment gebruik ik de producten die je hier op de foto ziet. 



Ik ben echt gek op de Catrice All Matt Plus foundation. Mijn huid is erg vettig, vooral mijn t-zone en daarom is het heel fijn dat deze foundation olie vrij en matte is. Ik heb redelijk last van roodheden en littekentjes, dus een goeddekkende foundation is voor mij een must. Gelukkig dekt deze foundation prima. De kleur 010 Light Beige is licht genoeg voor mijn huid.



De onzuiverheden en roodheden die na de foundation nog zichtbaar zijn, bedek ik met de Liquid Camouflage concealer van Catrice. Hij is heel licht en heeft een hele goede dekking. Onder de ogen gebruik ik om te highlighten een andere concealer, namelijk de Stay All Day van Essence. Deze is niet heel dekkend maar wel mooi licht dus perfect voor onder de ogen.



Dit alles poeder ik af met de Catrice (ja, weeral) Prime and Fine mattifying powder. Zoals je kunt zien is het dekseltje bij mij afgebroken, maar dat maakt hem niet minder fine. Of hij nou echt waterproof is weet ik niet, maar hij zorgt wel voor een mooi matte resultaat en daar gaat het om voor mij.



Het Anastasia Contour Palette gebruik ik allereerst om te shapen, maar de lichte kleuren ook om mijn concealer te setten en af te poederen. In het artikeltje van maandag hebben jullie heb al voorbij zien komen. Heb je het nog niet gelezen dan weet je waar je hem kunt vinden.



Blush is ook iets wat ik elke dag draag. Kleur in mijn gezicht heb ik wel nodig nadat mijn hele gezicht geplamuurd en geëgaliseerd is. De blush van Catrice is toch wel mijn grote favoriet, en deze kan je bijna dagelijks terug vinden op mijn gezicht, maar ook de Triple Baked Blush van I Heart Makeup is heel pretty.


Dan nog highlighter, dit  is voor mij onmisbaar. Het zorgt niet alleen voor een mooie, gezonde glow, maar het maakt ook je look compleet. MAC Soft & Gentle is echt mijn all time favorite, maar een highlighter die ik daarvoor veel gebruikt heb en nog steeds regelmatig pak is de Kiko Beam of Light. Volgens mij heeft Kiko op dit moment sale, dus woon je in de buurt, ga deze highlighter dan eens een keertje bekijken. Lekker budget en vol glans en pigment.


Liefsss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten