vrijdag 12 februari 2016

Opgemaakt december/januari '16


Hai! Vandaag heb ik weer eens een opgemaakt artikeltje voor jullie. Het opmaken ging afgelopen tijd niet zo snel, dus heb ik deze keer producten van twee maanden opgespaard. Opmaken is niet altijd leuk, maar wel een reden om nieuwe producten te kopen en proberen, toch? Lees snel verder voor meer!


De Andrélon Langer Fris Droogshampoo vliegt er bij mij altijd doorheen, zoals je ziet heb ik ook twee bussen opgemaakt. Mijn haar heeft de neiging nogal snel vet te worden en omdat ik mijn haar niet elke dag wil wassen is dit de perfecte oplossing. Langer fris vind ik zelf de fijnste, aan gezien deze mijn haar ook echt langer fris houdt en ook lekker ruikt. Hij geeft wel een witte waas af, maar dat doet bij mij elke droogshampoo.

De schattige mini Rituals Qi Gong anti-transpirant spray kreeg ik voor mijn verjaardag cadeau in een setje met allerlei mini'. De geur is echt heerlijk en heel natuurlijk, niet zo'n overdreven zoete parfumlucht dus en deze deo zorgt ook echt dat je niet zweet. 


De Hegron Cleansing Tonic en Cleansing Milk zijn al een tijdje favoriet bij mij en dit was al de tweede verpakking die ik van beide opmaakte. Ik kocht ze om 'gewoon' eens uit te proberen, maar was echt heel erg verassend over de goede werking. Beide producten verwijderen make-up heel goed en reinigen de huid. Ze ruiken lekker en zijn ook mild voor de huid (behalve je ogen dan, auch). Het fijne is ook dat ze bij de Action te koop zijn voor een heel klein prijsje. Omdat ik wel houd van afwisseling koop ik ze niet opnieuw, maar over een paar maanden zie je me deze zeker weer aanschaffen.

Ook van de Action, maakte ik de Garnier Moisture Match Dagcrème op. Hij is dan wel van Garnier, maar bij de Action kocht ik deze ook weer voor slechts een paar euro. Het is een crème voor normale tot droge huid, wat ik niet heb, maar toch beviel hij me heel goed. Ondanks dat 'ie best rijk is en goed voedt trekt hij wel redelijk snel in de huid en kan je je make-up aanbrengen zonder plakkerig gezicht. Ook deze rook erg lekker en fris, wat ik altijd wel belangrijk vindt bij producten die je op je gezicht gebruikt.


Elke maand maak ik wel een flesje Catrice All Matt Plus Foundation op. Wanneer je een vette huid hebt die wel dekking nodig heeft is deze olievrije foundation wel echt een aanrader. Ik heb hem altijd in 010 Light Beige en deze is ook onwijs geschikt voor lichte huidjes.

Onder mijn ogen breng ik vervolgens de Essence Stay All Day Concealer aan, die zorgt voor een frisse blik en opgelichte ogen. Hij dekt niet persee heel goed, maar ik kocht hem omdat 'ie iets lichter is en dit perfect is voor onder je ogen, om wallen of donkere kringen toch nog te verdoezelen. Dit flesje was bijna op, toen ik het laatste restje eruit wou wippen brak ik het kwastje af dus toen was het helemaal tijd om hem weg te gooien.

En dit poeder ik af met de All Matt Plus poeder van Catrice. Ook weer heel fijn, licht, goede dekking en zorgt dat je make-up lekker matte is en langer blijft zitten.

De Essence All About Matt oil control papers zijn ook weer voor de vette huidjes heel erg handig. Bij poederen kan altijd, maar op den duur licht er gewoon een laagje vet op je neus (wat klinkt dit grose, haha) en dan is eroverheen poederen heel onhygiënisch. Met zo'n doekje ga je dan even over je huid en dan is alles weer vet vrij. Minpuntje, het neemt vaak wel gelijk een groot deel van je foundation mee.


Ook qua oogmake-up heb ik weer wat opgemaakt, te beginnen met twee keer de Catrice Liquid Liner Waterproof. Ik switch vaak tussen eyeliners en als ik dan een nieuwe favoriet gevonden heb gebruik ik die een paar maandjes voordat ik weer overstap op een ander. Deze eyeliner is mega waterproof wat superfijn is als je bijvoorbeeld door de regen moet, maar eigenlijk draag ik gewoon elke dag een waterproof eyeliner, zo weet je ook zeker dat hij gewoon de hele dag mooi blijft zitten.

In mijn stash kwam ik nog een verdwaalde lege Miss Sporty Pump Up Booster Waterproof eyeliner tegen, en dit is ook een superfijne budget eyeliner. Hij heeft een makkelijk spons kwastje waarmee je heel makkelijk een mooie, dunne eyeliner maakt.

De mini mascara waar alle tekst al afgesleten is, is er eentje van Bourjois. Tot een paar maanden terug werd dit in onze Etos verkocht en ik wou hem graag uitproberen, dus koos ik een kleintje. Ik vind hem superfijn, omdat 'ie mijn wimper heel mooi vol en zwart maakt, dus nadat hij opging heb ik gelijk een nieuwe besteld (op Douglas.nl).

Misschien denken jullie, 'huh, een wimperkruller kan je toch niet opmaken?' Het zit zo, in het zachte strookje waar je je wimpers eigenlijk inlegt zit door het krullen een zit een diepe gleuf waardoor hij niet meer goed krult, en aangezien ik een nieuwe heb kon ik deze wel gewoon weg doen.


De H&M Body Splash Peony had ik al een hele tijd op mijn nachtkastje staan en gebruikte ik elke avond voordat ik ging slapen, totdat het moment dat ik hem pas eindelijk opmaakte. I don't know hoe Peony ruikt, maar de body splash ruikt heel licht en bloemig zoet, heerlijk voor voor het slapen gaan. In het flesje zat 170 ml, wat een hoop is om op te maken.

Bij de Action vond ik maanden terug het Lady Six Zero's parfum, en met een beetje logisch nadenken bedenk je je waarschijnlijk ook wel dat niet alleen de verpakking, maar ook de geur gebaseerd is op Lady Million. Hij ruik echt exact hetzelfde alleen dan iets minder sterk. Ik betaalde maar een paar euro voor dit luchtje, maar als een week nadat ik hem gekocht had was hij in mijn filiaal nergens meer te vinden. Zo jammer vind ik dat, dat fijne producten die ik opnieuw wil kopen bij de Action altijd uit het assortiment gaan.


Als laatste nog een paar vorige producten. Ik maakte btw ook nog een shampoo en een andere rol wattenschijfjes op, maar mijn moeder is altijd lekker snel met weggooien dus die belandde helaas in de prullenbak.

Van Yves Rocher maakte ik de Jardins du Monde douchegel op, die ontzettend lekker naar lotus rook. Yves Rocher heeft online én in de winkel eigenlijk altijd deze douchegels in de aanbieding, en dan sla ik vaak gelijk een hoop verschillende geurtjes in. De douchegel is verder heel basic, maar wel fijn.

Over de Spar wattenschijfjes heb ik eigenlijk verder weinig te zeggen, basic en fijn, maar die van de Kruidvat blijven voor mij favoriet.

Ennn als laatste de Primark Gentle Facial Cleansing Wipes. Removerdoekjes kunnen bij mij niet ontbreken in een opgemaakt artikeltje. Vaak als ik uit school kom wil ik gelijk lekker die laag make-up van mijn huid halen dus gebruik ik een doekje, 's avonds reinig ik mijn huid dan nog wel grondig want alleen een doekje is niet genoeg.



Dan was dat weer alles wat ik de afgelopen tijd opgemaakt heb. Wanner mijn geliefde papieren Body Shop tasje (ik hou van papieren tasjes, don't ask me why) vol is kan je weer een nieuw opgemaakt artikeltje verwachten! See you next time.

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs

1 opmerking: