zaterdag 27 juli 2013

Things I love. #1


Dingen waar ik van houd, daar gaat dit artikel over. Ik laat elke keer een plaatje zien wat omschrijft waar ik van houd. Geen beauty artikel dus, het leek me wel leuk eens wat andere artikelen te maken. Ik wil ook eens in de zoveel tijd een nieuw deel opnemen want er zijn genoeg dingen waarvan ik houd. Benieuwd naar waar ik van hou? Lees dan snel verder!



Ik denk dat iedereen hier van houd. Een schattig, zacht babyhandje om je vinder. Mini vingertjes, mini handjes, zoooo cute. I love baby's.


Nieuwe liedjes ontdekken die ik helemaal te gek vind en dan 1000 x draaien tot ik hem niet meer wil horen. A thing I love. Vaak krijg ik nooit genoeg van liedjes, zo luister ik nog steeds liedjes van een jaar geleden die al te vaak heb gehoord.


Als er iets is waar ik van houd is dit het! Dat moment waarop het eindelijk lekker weer is en je voor het eerste gaat zwemmen. Ik ben altijd helemaal exited wanneer dat moment is aangekomen, en vaak niet rustig te krijgen. Sowieso houd ik enorm van zwemmen. 


Titanic is zeker weten mijn favoriete film. Ook al heb ik hem al zo vaak gezien, elke keer opnieuw vind ik hem leuk. Ik ben slecht in niet huilen bij films, altijd word ik weer emotioneel bij deze film en ik denk niet dat ik de enige ben. Ik kan het gewoon niet droog houden tijdens sommige films. De tranen prikken in mijn ogen en blijven er niet in. Maarja, huilen mag?


Dat moment dat je jezelf verdrietig, boos of weet ik wat en je een knuffel krijgt van je beste vriendin. Zo'n knuffel kan heel je dag goedmaken. Wie houd hier niet van? I like hugs.


Lang haar. I love it! Mijn haar is op het moment best lang maar het mag nog steeds langer. Ik denk dat ieder meisje wel lang haar wilt, en sommige hebben geluk. Als ik blij ben met de lengte van mijn haar wil ik het afknippen en doneren aan het goede doel. Ik heb iets nieuws en ik kan andere blij maken met mij haar. Het idee dat iemand rond loopt met mijn haar en er blijer mee is dan ikzelf maakt me blij.


Nieuwe schoenen kopen en ze voor het eerst aantrekken. I love that feeling. Ook al heb ik al zoveel schoenen, een nieuw paar kan nooit kwaad! Vaak draag ik 3 paar heel vaak en laat ik de rest staan, maar toch.


I love food. Als ik na school thuis kom en honger heb smaakt eten beter dan ooit. Ik denk dat ik een beginnende eetverslaving heb hahah. Je kan me er 's nachts voor wakker maken en als ik me verveel eet ik. Slechte gewoont..


Het eerste wat ik doe als ik wakker word is Twitter en Whatsapp checken. Zien dat je nieuwe Whatsapps hebt maakt me helemaal gelukkig, Weer een verslaving van me, social media. Ik moet maar eens af gaan kicken geloof ik..

Je mooi voelen. Zoiets maakt iedereen toch gelukkig? Ik heb genoeg momenten dat ik mezelf niet mooi vind, niet blij ben met mezelf en jaloers ben op allemaal andere mensen. Maar denk dan aan je mooie kanten, dingen waar jij trots op bent en tover een lach op je eigen gezicht. 

Dit was het artikel. Iets anders dan anders maar ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wil je meer van dit soort artikelen zien, laat het dan even weten. 

Thanks for reading! xxx
Liefs Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten