vrijdag 19 februari 2016

3 verschillende lipsticks - Catrice & ELF


Mijn favoriete make-up product? Lipstick! Zolang ik me al kan herinneren  ben ik echt een lipstick meisje. Lipstick maakt je look af, en ik ga de deur ook absoluut niet uit zonder een kleurtje op mijn lippen. Wat fellere roze kleurtjes draag ik het meest omdat deze me het best staan, en ik heb weer twee nieuwe exemplaren in mijn bezit die ik vandaag uitgebreid ga laten zien!



Allereerst een lipstick van Catrice. Catrice is een van mijn favoriete budget merken en eens in de zoveel tijd als ik in de Kruidvat loop kijk ik even of er iets nieuws is of, of er producten zijn die nog wel eens een toevoeging voor mijn stash zouden kunnen zijn. Toen ik dat de laatste keer deed kwam ik een mooie lipstick tegen, en aangezien ik altijd wel enthousiast ben over de lipsticks van Catrice nam ik deze mee.



Het logo van Catrice staat in de lipsticks gedrukt en dit vind ik er zelf altijd wel tof en chique uitzien. Het is een kleine toevoeging die de lipsticks toch net iets specialer en unieker maakt. Verder zit de lipstick in een hele basic, maar strakke glanzende zwarte huls.



De kleur 390 On The Pink Side of Life is een mooie matte lichtroze kleur. Ik had gehoopt dat hij iets lichter en meer milky roze was, maar eigenlijk bevalt de kleur hoe hij zo is me heel erg goed. Het is een kleur die ik zo elke dag zou kunnen dragen zonder dat 'ie gaat vervelen.



En zo ziet de kleur er op de lippen uit. Hij lijkt niet aanwezig, maar heel licht aangebracht is het een beetje een my lips but better kleur, maar dan iets feller roze. Hij is heel goed op te bouwen, van licht tot fel roze, perfect! Wat je wel hebt met matte lipsticks is dat ze wat droger zijn, dus moeilijker aan te brengen, maar met een lippenbalsem eronder gaat dit prima.



De tweede lipstick die ik jullie laat zien is er eentje van ELF, beter bekend als Eyeslipsface. Ik ontdekte dit merk een jaar of twee terug, toen ik voor mijn verjaardag een online bestelling mocht plaatsen (het is alleen online verkrijgbaar!) en heb toen een hoop hele fijne producten besteld. Deze lipstick was gelijk favoriet, maar nadat mijn zus ook ontdekte hoe mooi hij was zag ik hem nooit meer terug, haha. Nu plaatste mijn zus laatst zelf een bestelling en kreeg ik deze van haar.


Link ELF - Rechts Catrice
De kleur Flirtatious is lichter dan de lipstick van Catrice omdat hij minder gepigmenteerd is, maar hij is wel feller (klinkt lekker onlogisch, haha). Ook deze lipstick is matt, alleen is deze doordat hij iets minder matt is wat romiger van structuur waardoor hij beter aanbrengt, maar omdat de verpakking een beetje cheap en niet al te stevig is moet je wel redelijk voorzichtig zijn met aanbrengen. Hij blijft niet mega lang zitten, maar de kwaliteit is als je kijkt naar de prijs verder top. Het is nog steeds een mooie kleur en zal dus wel een favoriet van me blijven.


De tweede lipstick van ELF komt uit de Studio Line. Deze kosten 5,- per stuk, en je kunt kiezen uit een hoop verschillende kleurtjes. Ik koos de kleur Runway Pink, alleen zie je zo al dat 'ie niet heel pink is, maar wat meer nude. De verpakking is zoals je kunt zien een stuk meer classy, een mooi matte zwarte huls.  
 


Het lijkt van dichtbij eigenlijk wel of er glitter inzitten, maar geluk is dit niet het geval.


Naast de twee roze kleurtjes zie je heel goed dat Runway Pink eigenlijk een nude kleurtje is. Ik draag dit soort kleuren noooit en had hem ook besteld omdat 'ie roziger leek. Nou vind ik het ook wel leuk om eens wat anders te proberen, en gecombineerd met een roze lipstick is de kleur perfect naar mijn idee.


Drie mooie lipstick kleurtjes die ook nog allemaal budget zijn! Jammer is dat ELF alleen online verkrijgbaar en je dan ook nog eens €6,95 moet betalen. De levering is wel vanaf €60,- gratis én op het moment is het sale, dus neem zeker even een kijkje op de site! De lipstick die ik heb komen uit de goedkope en de studio lijn. De Catrice Ultimate Colour lipsticks zijn net ietsje duurder, deze koop je bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99.


Welke vind jij mooier, Catrice of ELF?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten