zaterdag 2 november 2013

Rimmel London Apocalips


Al heel lang heb ik deze Apocalips in mijn review bakje liggen, en toen vanmiddag de zon aan het schijnen was besloot ik eindelijk foto's te maken. Het zijn fijne lip laquers dien aanbrengen als een lipgloss en zoveel pigment afgeven als een lipstick. Ze blijven lang zitten en zijn mooi van kleur. Ik heb vandaag twee kleurtjes die ik laat zien. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



De Apocalips liggen al een lange tijd in de winkel, maar ik heb nog maar pas de kleuren gekocht. Ik heb een nude en een felrode kleur in mijn bezit, de kleuren zijn compleet het tegenovergestelde. Eén voor elke dag en één voor bijvoorbeeld een feestje. Allebei leuke kleuren maar toch één die duidelijk mijn favoriet is.


Zo ziet de flacon er uit. Mooi classy waaraan je goed de kleur ziet. Heel handig vind ik zelf, zo hoef je niet door je stash te rommelen om de goede kleur te vinden. Ik vind de verpakking er erg mooi uitzien. Niet goedkoop en niet to much.


Aan de applicators is iets aparts. Er zit niet zomaar gewoon een sponsje aan het uiteinde, maar een sponsje met een inham. Hierin blijft de gloss goed zitten, waardoor je altijd genoeg in één keer hebt. De applicator is heel zacht en brengt fijn aan. Je moet wel proberen goed binnen de lijntjes te blijven want vooral bij felle kleuren is het moeilijk foutjes weg te werken.


100 Phenomenon is een mooie ietwat peachy nudekleur. Neigt ook wat naar het lichtroze maar is wel erg nude. Niet heel erg mijn kleur maar ook zeker niet lelijk. Nude kleuren maken mij altijd wat bleek maar omdat deze iets roziger is valt dat erg mee. Ik vind het een mooi kleurtje, maar niet om vaak te dragen.


En de prachtige kleur 400 Big Bang. Een mooie felrode kleur die erg levendig is. Toen ik hem in de winkel zag was ik gelijk verkocht. Hij brengt makkelijk aan alleen foutjes zijn moeilijk weg te halen. Hij maakt me ook bleek, maar ondanks dat draag ik hem vaak. Mooi voor feestjes en speciale gelegenheden.

Ik ben echt fan van de apocalips en draag ze erg vaak. Mooie kleuren die fijn aanbrengen en lang blijven zitten. Voor €11,99 heb je een mooie gloss, die zuinig in gebruik en erg mooi is. Verkrijgbaar bij drogisterijen zoals Kruidvat, DA en veel meer. Dankjewel voor het lezen en tot volgend artikel!


Liefs Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten