vrijdag 1 november 2013

Welcome november!


Het is alweer november, wauw, wat gaat de tijd snel. Oktober vind ik zelf één van de leukste maanden omdat ik dan jarig ben maar ook die maand is weer voorbij. Zo raar hoe het allemaal zo snel gaat. De schooldagen, weekenden, vakantie, maanden. Alles. Voor je het weet zitten we weer in 2014, gek toch?


Ik herinner me nog dat het 1 januari 2013 was en iedereen vierde dat het nieuwe jaar begonnen was, maar dat ik nu al heel erg lang geleden. Volgende maand alweer de laatste van het jaar en dan is het gedaan. Ondanks alles vind ik deze maand wel leuk. Het is herfst, word weer kouder, sweatherweather. Eigenlijk allemaal zo gek nog niet. Ik ga genieten van de laatste twee maanden en hoop dat jullie dat ook doen. Binnenkort zijn we weer een jaartje verder met elkaar en de wereld. En begint het hele jaar met al zijn voor en nadelen weer opnieuw. Ik zit hier nu hard te denken wat ik eigenlijk allemaal moet schrijven, mijn gedachtes moet typen. Ik denk veel, heel veel. In november ben ik ook erg gestrest. Belangrijke school dingen nemen mijn dagen in beslag en roven mijn tijd, maken mijn hoofd val en nemen mijn gedachten over, maar als nog probeer ik te genieten van dit seizoen en deze november. Wauw wat ga ik serieus nadenken als de maand november begint.


Weer een persoonlijk artikel, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. De laatste tijd probeer in mijn gedachten te legen in blogposts en de maanden, seizoenen, omgeving er wat meer bij te betrekken. Beautyartikelen blijven zeker komen, maar zo is mijn blog niet één lijst aan reviews. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn gedachten, en tot het volgende artikel!

Liefs Romy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten