vrijdag 20 november 2015

Collection Concealer


Toen ik vorig jaar met school in Londen was, was één van de dingen die ik daar gegarandeerd moest kopen de welbekende concealer van Collection. Vele beautybloggers zijn in het bezit van deze concealer en ze waren er lyrisch over dus moest ik hem ook wel uitproberen. Hij werkt echt fantastisch, maar mijn ingeslagen voorraad was helaas op. Gelukkig ging een vriendin van mij dit jaar mee met de schoolreis naar London en nam ze voor mij een exemplaar mee.



De concealer is gewoon in vloeibare vorm met een applicator kwastje met daarop een sponsje. Zelf vind dit het fijnst, fijner dan bijvoorbeeld de concealers in een potje waar je met je vinger in moet, wat overigs ook nog heel onhygiënisch is. Met zo'n applicator als deze is het wel verstandig de concealer eerst op je hand te deppen en met je vinger op eventuele onzuiverheden of je huid aanbrengt omdat er anders ook heel veel bacteriën in het sponsje komen die je anders elke keer weer op je huid dept. De concealer is heel dekkend en blijft bij mij van het moment tot ik hem aanbreng tot het moment dat ik thuis kom perfect zitten.


Ik heb gekozen voor de kleur 1 Fair. Vorige keer had ik deze en nummer 2 Porcelain, maar nu het weer bijna winter is en ik dan op mijn allerlichtst ben zou deze kleur voor mij zeker te donker zijn. Fair ontzettend licht en nu zelfs iets te licht, maar voor het highlighten onder je ogen is hij daarom juist echt super.


Op deze swatches is hoe licht de concealer eigenlijk is heel goed te zien. Hij lijkt op mijn hand aangebracht redelijk gelig en niet erg licht, maar met flits zie je dat hij veel lichter overkomt en je huid echt oplicht. Onder je ogen aangebracht zorgt dit voor een mooi resultaat en zal je er op foto's ook perfect gehighlight uitzien.Ik stop hem aan onder mijn ogen en omhoog richting mijn voorhoofd en daarna buff ik hem in met mijn Real Techniques expert face brush. Dit zorgt voor een mooie effect.


Ik ben superblij de Collection concealer weer in bezit te hebben en gebruik hem dus weer met veel liefde. Als je op zoek bent naar een lichte, goed dekkende concealer die ook niet te duur is dan raad ik hem zeker aan, wat alleen erg jammer is is dat Collection  in de winkel alleen verkrijgbaar is in Londen, dus als je daar in de buurt ben moet je hem zeker eens proberen! Hij is te koop bij de drogisterijen Boots en Superdrug voor rond de £5 en bij Bol.com te bestellen, maar daar betaal je er wel 12,19 voor en kun je hem alleen krijgen in de kleur 3 Medium.

Heb jij de Collection concealer al wel eens geprobeerd?

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten