zaterdag 28 november 2015

Etos Long Lasting Make-up Fixing Spray


Wat ik echt HAAT is als mijn make-up, die er net aangebracht flawless uitzag, na een paar uurtjes al heel erg gaat glijden. Primers gebruik ik zelden aangezien ze vol zitten met siliconen en mijn huid die er al niet perfect uitziet daar niet goed op reageert, dus daarom is een fixing spray het ultieme product. Lekker fris en verkoelend en het zorgt er voor dat je make-up goed gefixeerd is en mooi lang blijft zitten.




De spray zit natuurlijk in een sprayflacon (duhh!) met een spraydop waar een lichte nevel uitkomt. Het brengt dus heel licht aan en zorgt niet dat je hoofd zeiknat is. Ook heb ik geen last van mascara die uitloopt of gaat vlekken. Ik merk echt dat mijn make-up langer op zijn plaatst blijft, maar ik heb van mijn zelf al een huid die snel glimt en de spray zorgt ervoor dat vooral mijn neus nog sneller gaat glimmen, een tip is dus om de spray voor je make-up te gebruiken, hij heeft dan namelijk een beetje de werking van een primer waardoor alles alsnog langer op zijn plek blijft. Wat wel heel fijn is is dat de spray de overdreven poederige laag na het afpoederen wegneemt, waardoor je make-up er een stuk natuurlijker uitziet.


Het was erg moeilijk om op beeld te krijgen, maar dit is de nevel die uit de spray komt. Een fijne nevel met kleine druppeltjes met wel een grote verspreidingsoppervlakte waardoor de spray op heel je gezicht komt. Één spraytje is bij mij genoeg voor mijn hele gezicht.


Wat de spray dus belooft is een naturelle finish en een langhoudend effect van je make-up. Je moet het gebruiken bovenop je make-up voor een maximale fixatie. Wat ik wel erg jammer vind is dat er niks van ingrediënten vermeld staat op de verpakking, want daar was ik wel heel benieuwd naar, maarja.

Al met al ben ik wel tevreden met de fixing spray, vooral als je een droge of normale huid hebt zal dit echt een product voor jou zijn. Je make-up blijft langer zitten en het zorgt ervoor dat je make-up er veel natuurlijker uitziet, oehhh, en hij ruikt ook nog eens lekker! Het flesje bevat 75 ml en ik denk dat je hier wel eventjes meedoet, hij is verkrijgbaar bij natuurlijk de Etos voor maar  4,95.

Heb jij de Etos spray al geprobeerd?

Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten