dinsdag 1 december 2015

I ♥ Makeup Triple Baked Blusher

Toen ik vorige week het (of is het nou de?) Kruidvat krantje opende en bij het make-up gedeelte aankwam sloeg mijn hart wat sneller. Producten van Make-up Revolution en dan I Heart Makeup waren in de aanbieding. Nou is mijn Kruidvat een klein filiaal zonder extra schappen of bijvoorbeeld MUA, maar toch had ik hoop het te gaan vinden, en jahoor. Aangekomen bij de make-up schappen zag ik een kartonnen reclame dingetje met daarin de Chocolate bar palletten en onder andere deze prachtige gebakken blush met drie kleurtjes.

Allereerst vind ik het roze doosje al supercute. Ik ben echt een sucker voor verpakking, en vaak halen ze me net over om een product waar ik over twijfel te kopen. Van de twee kleuren koos is Candy Queen of Hearts, de wat rozere variant. De andere blush was iets donkerder en neigde meer naar een beetje bronzy. Op de achterkant van het doosje is de kleur ook te zien, wat ook nog erg handig is.

 De blush is dus van I ♥ Makeup. Dit is een soort van onderverdeelde lijn van het merk Makeup-Revolution. Dit merk staat bekend om zijn budget producten die kwalitatief wel goedkoop zijn. Het heeft wat weg van MUA, en dit product van I ♥ Makeup zou zo een kopie kunnen zijn van zeker iets van de Too Faced Perfect Flush Blush.

Uit dat leuke roze doosje toverde ik vervolgens weer een ander leuk doosje, met hierin het product. Het doosje is een gouden hartje met een roze deksel en om het product te kunnen gebruiken til je dus het deksel op. Deze zit niet heel stevig vast, dus stel je neemt hem mee dan heb je wel de kans dat deze er onderweg af gaat.

De blush bestaat uit drie kleuren. Een felroze, lichtroze en een meer nudekleur die los ook als highlighter gebruikt zou kunnen worden. Liever had ik de linker en rechter kleur omgewisseld willen zien omdat ik meer van felroze houd, maar deze verdeling zorgt er wel voor dat de blush niet te heftig wordt waardoor je niet oogt als een clowntje. 

Swatches goed en duidelijk op de foto krijgen is iets waar ik niet erg goed in ben en dat is wel te zien op deze foto. Hoewel het niet zo lijkt op deze foto zijn de kleuren onwijs goed gepigmenteerd. Misschien niet zo goed als de blushes van Too Faced, maar voor een klein bedrag vond ik dit zeker een prima aankoop!

Al met al ben ik heel tevreden over dit product, en als je opzoek bent naar een mooie roze shimmery blush dan is deze zeker aan te raden. Mocht de actie bij jou niet gelden/hebben gegolden of was je er te laat bij dan je de blush of andere Makeup-Revolution make-up altijd bestellen op http://www.makeuprevolutionstore.com/, en als je toevallig in London komt kun je het daar ook in de winkel. Ik hoop dat je dit atrtikel met plezier hebt gelezen en er bij het volgende artikel weer bij bent.

Heb jij al een product van Makeup-Revolution?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten