zaterdag 14 november 2015

Opgemaakt november '15

Opgemaakt artikelen en filmpjes vind ik altijd heel leuk om te kijken dus besloot ik een poos geleden al mijn opgemaakte spulletjes ook eens te bewaren. Onder mijn bureau staat nu een papieren tasje en telkens als iets op is gaat het daar in. Inmiddels had ik heel wat opgemaakt en zat het tasje behoorlijk vol dussss reden voor een nieuw artikel!



Als eerste de doucheproducten. Andrélon is mijn favoriete merk als het gaat om shampoos, haarverzorging etc.en sinds ik deze combi heb geprobeerd gebruik ik niks anders meer. De shampoo en conditioner zijn allebei van de Andrélon Keratine Repair lijn. Door de micro-keratine en essentiële oliën maken ze mijn haar super zacht en herstellen het intensief, verder ruikt het ook erg lekker. Wanneer ik normale gesproken heel erg last heb van omhoogstaande en afgebroken haartjes is dat nu veel minder en pluist het ook niet meer. Ik heb ze al opnieuw ingeslagen en gebruik ze dus gewoon weer!


Qua haar en gezichtproducten heb ik niet zo heel veel opgemaakt, maar wel twee van mijn favoriete producten, namelijk Biosilk en de Dove intense repair leave-on conditioner spray. Naast de shampoo en conditioner die mijn haar al onwijs zacht maken gebruik ik ook Biosilk wat ik na het föhnen door mijn puntjes en het onderste deel van mijn haar verdeel. Het zorgt er voor dat mijn haar nóg zachter wordt, mooi gaat glanzen ook ook weer super lekker ruikt. Biosilk kost meer dan een normaal serum, maar is het geld dubbel en dwars waard. De leave-in sprat van Dove kost ik ooit in de aanbieding omdat hij dus uit het assortiment ging. Ik baalde toen ik hem opmaakte, maar als ik het goed heb is deze spray er nog, maar dan in een nieuwe verpakking. De Kruidvat reinigingsgel is heel basic, maar maakt mijn gezicht goed schoon en ruikt lekker en daar gaat het voor mij om.


De afgelopen tijd zijn er ook heel wat deo's doorheen gegaan. Als er een deo in mijn tas zit is het er vaak eentje van Dove. De deo's die ik opgemaakt heb zijn de Dove go fresh, Dove beauty finish en een mini parfum deo van Vogue. Beide deo's van Dove ruiken superlekker en wat aan de beauty finish heel handig is dat het een compressed deo is, het formaat is veel kleiner, maar er zit evenveel in. Hoe ze dit voor elkaar krijgen vraag ik me nog steeds af, haha. De parfum deo ruikt ook superlekker en zulke deo's gebruik ik vaak als ik me gewoon even op wil frissen en lekker wil ruiken. Tegen zweten helpen dit soort deo's nooit zo goed.


Verder heb ik heeel veel watjes en doekjes opgemaakt. Ik draag natuurlijk dagelijks best veel make-up en aan het eind van de dag moet dit er ook weer af. De Byphasse reinigingsdoekjes heb ik pas ontdekt bij de Op=Op en bevielen me eigenlijk heel goed. De gele met amandelolie vindt ik het fijnst, maar beide ruiken ze lekker en halen ze mijn make-up er goed af. Ook zijn ze goedkoop en vooral met het pak met 40 stuks doe je heel lang. Verder heb ik van Kruidvat de wattenstaafjes en -schijfjes opgemaakt. Kosten geen drol en zijn prima. De twee gekleurde doosjes kocht ik ooit voor iets van 50 cent en zijn heel handig om mee te nemen, bijvoorbeeld als je ergens blijft slapen.


Qua gezichtmake-up maakte ik weer redelijk wat op. De Catrice All Matt Plus is mijn favoriete foundation, heel licht, mat en blijft lang zitten. Ook maakte ik een foundation van Fogan op, die ik ooit voor een euro scoorde op de huishoudbeurs. Fogan is goedkoop, maar ik betaal liever iets meer want deze foundation deed nou niet heel veel. De dekking is matig en hij bleef ook na het afpoederen heel erg plakken. Mijn favoriete concealers gingen ook op, de Essence Stay all day concealer die ik gebruik om te highlighten onder mijn ogen en de Catrice camouflage cream die erg goed dekt en vlekjes en pukkeltjes goed bedekt.


Ook maakte ik redelijk wat oogmake-up producten op.Eyeliner draag ik elke dag en is er dus doorheen gevlogen. Mijn oude favoriet, de Essence liquid eyeliner waterproof, heb ik in geruild voor de Catrice liquid liner. De eyeliner van essence heeft een wat dikker kwastje dan die van Essence en met dunnere kwastjes vind ik een eyeliner zetten veel makkelijker. Verder ging mijn favoriete mascara van Yves Rocher, namelijk de Sexy Pulp Mascara op. Deze heeft een groot dik borsteltje wat wel superfijn werkt en je wimper een echte volumeboost geeft.


Twee dingetjes die ik heb weggegooid zijn deze nagelverzorgingspennen van Essence. Het zijn de Express peeling en nail oil pennen die ik twee jaar geleden ooit bij een tijdschrift cadeau kreeg. De een is dus bedoeld om je nagelriemen te scrubben en de ander om met olie te verzorgen, maar ze waren uitgedroogd en stonken dus het was tijd om deze weg te gooien.

Dan was dat alles wat ik de afgelopen tijd opgemaakt heb. Dit is niet van één maar wel meerdere maanden dus zal er niet elke maand een opgemaakt artikel verschijnen. Wanneer mijn tasje vol is zien jullie het hier vanzelf wel verschijnen. Ik hoop dat jullie het een leuk artikeltje vonden en het met plezier gelezen hebben!

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten