donderdag 12 november 2015

Shoplog Primark, Vero Moda + pakketje H&M


Hey girls! Afgelopen herfstvakantie ben ik weer eens lekker wezen shoppen (wat meer winkels kijken werd) in Rotterdam. Het was weer tijd om geld uit te geven aan dingen die ik eigenlijk niet nodig had, maar de collecties in de winkels vielen tegen. Zelfs bij de Primark, waar ik altijd wel íets vind vertrok ik nu ook met bijna lege handen. Omdat ik daar dus niet veel gekocht had en het H&M boek die week ook op de deurmat was gevallen besloot ik nog even wat te shoppen online. Lees verder en zie mijn aankoopjes en bestelde items.

Primark



Het enige enigzins fashion artikel wat ik bij Primark kocht waren deze slofjes. Ze zijn onwijs zacht en zitten als een soort sokje om je voeten. Ze hebben vanonder plastic anti-slip nopjes wat  ook nog eens heel handig is. Ze waren er in allemaal leuke uitvoeringen, printjes en kleuren, maar ik koos voor simpel wit met een strikje. Voor de 3,-  kon ik ze niet laten liggen!


Ik wil wat meer sieraden (vooral ringen) gaan dragen dus besloot ik even tussen de rekken te neuzen en kwam ik deze setjes tegen. Het setjes met maar vier ringen zat overigs eerst gewoon vol, haha, maar ik heb gelijk wat ringen omgedaan. Hoewel ik meer van goud hou vond ik dat ze veel meer leuke zilveren dan gouden hadden. Ook de armbandjes vond ik super schattig ondanks dat ze heel erg simpel zijn. De armbandjes kosten 2,50 per setje (8stuks) en de ringen 3,- per setje (ook 8 stuks).


Voor het uitgaan is een klein borsteltje superhandig om mee te nemen in een klein tasje of clutch, maar mijne is pas kwijtgeraakt dus toen ik deze tegenkwam moest ik hem meenemen! Het setje bestaat uit een superschattig klein borsteltje en een kammetje die aan elkaar zitten met een kettinkje. Ze zijn niet te klein, maar wel klein genoeg. Voor 1,50 kon ik dit dus ook weer niet laten liggen.

Vero Moda


Dit leuke shirtje kwam ik tegen in de zoveelste Vero Moda die ik die dag binnenging. Misschien weten jullie het nog niet, maar ik ben gék op simpele witte shirtjes met een zwarte tekst. Deze tekst - I eat glitter for breakfast - vond ik ook superleuk dus deze kan bij mijn collectie. Dit soort shirtjes zijn gewoon onwijs makkelijk te combineren met een vestje of blazer, je doet er een simpele spijkerbroek en sneakers onder en je outfit is klaar! Dit shirtje was ook lekker goedkoop en kost geloof ik maar 10,-!

H&M

http://www.hm.com/nl/product/26130?article=26130-F&cm_vc=SEARCH#article=26130-E
Het eerste item en ook gelijk mijn favoriet is deze blazer. Hij is kakigroen en gemaakt van een dunne stof. Je ziet dat de flappen een beetje een waterval effect hebben en ze zijn dus ook wat langer aan de voorkant. Verder heeft hij zilveren ritsjes die ik liever goud had gezien, maar wel heel leuk vind. Hij komt van de Divided lijn van H&M en kost 19,99.

http://www.hm.com/nl/product/31998?article=31998-D&cm_vc=SEARCH#article=31998-D
http://www.hm.com/nl/product/31998?article=31998-D&cm_vc=SEARCH#article=31998-C
Dan deze leuke tricot tops. Op de site noemde ze het een croptop, en het model valt ook wel cropped dus bestelde ik een M in plaats van S. Ze vallen aan de zijkanten nog wel iets aan de korte kant maar dat komt omdat ze rond uitgesneden zijn. De ene is zwart met erop een leuke quote (I LOVE quotes) en de ander is wit/blauw gestreept. Ook deze waren niet duur en kosten 9,99 per stuk.

http://www.hm.com/nl/product/18119?article=18119-C&cm_vc=SEARCH
Als laatste kledingstuk nog dit leuke langemouwen shirt. Hij is donkerblauw/wit gestreept en heeft een hoge hals - H&M noemt het een boothals - waar ik normaal gesproken niet zo'n fan van ben, maar het stond mooier dan ik verwacht had. Hij heeft op één schouder en op alle twee de mouwen gouden knoopjes, wat ik een erg leuk detail vind. Dit shirtje kost 14,99.

http://www.hm.com/nl/product/31618?article=31618-A&cm_vc=
Als laatste bestelde ik nog een leuk tasje/clutch. Er zit een lang hengsel bij waarmee je hem als schoudertasje kunt gebruiken, maar zelf gebruik ik hem als clutch als ik uitga. Weer een leuk detail is dat het bovenste deel matte is en het deel daaronder weer een ander soort leer. Het tasje heeft een gouden ritsje en vanbinnen een groot en een klein ritsvakje, ideaal! Hij kost 10,- en is er ook in het petrol groen en zwart met een slangenprintje. 

Dat was dan wat ik geshopt en besteld heb! Ik denk dat ik wel weer voor een tijdje voldaan ben. Eens in de zoveel tijd bestel ik een hoop bij de H&M, en als ik weer een bestelling gedaan heb komt er na-tuur-lijk een artikeltje over. Ik hoop dat jullie het een leuk artikeltje en leuke items vinden, en ik wil jullie bedanken voor het lezen!

Bestel jij wel eens kleren online?

Liefs Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten